باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر






در یک دیدار صمیمی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا با بهروان اینانلی شاعر شهیر این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.




به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا،این دیدار در فضای کاملا صمیمی در استان البرز در منزل شخصی این شاعر و با حضور ابوالفضل جهانگیربخت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بوئین زهرا، شعله مکتبی مسئول کانون ادبی و دیگر اعضای ان کانون در این شهرستان انجام شد .

دکتر غفار منش ، دکتر بهروان، صمد مرادی، سید محمد قاسمی، از شاعران شهرستان کرج و عاشق نوازان این خطه حضور داشتند

استاد بهروان اینانلی در سال 1313 در منطقه بوئین زهرا در قصبه خورم آباد به دنیا آمد که این منطقه و قصبه متعلق به طایفه اینانلو می باشد

استاد پس از فوت پدر ناگزیر به تهران کوچ کرده و دراداره راه آهن استخدام می شود.قابل ذکر است استاد بهروان اینانلو که در حدود 50 سال پیش از زادگاه،ایل و طایفه خود مهاجرت کرده است،هرگز از فرهنگ آباء و اجداد و نیاکان خود یعنی زبان ترکی نه تنها مهاجرت نکرده ،بلکه با سرودن هزاران بیت شعر ترکی و چاپ کتب ارزشمند خویش خدمات کم نظیری به فرهنگ غنی ادبیات این مرز و بوم ارائه کرده است.

شایان ذکر است در راستای ارج نهادن به مقام والای این شاعر ادب دوست، مراسم بزرگداشتی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بوئین زهرا با همکاری اداره کل ارشاد قزوین در زادگاه این شاعر بزرگ در بوئین زهرا برگزار خواهد شد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی