باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ماه رمضان و یادی از مظلومیت امام

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ



ماه رمضان و یادی از مظلومیت امام

یکی از مخاطبان جماران به مناسبت ایامی که در آن قرار داریم نامه ای برایمان ارسال کرده و در آن آورده است: ماه رمضان که مى آید دلم مى خواهد تا صبح به یاد امام بنشینم و براى مظلومیتش گریه کنم و براى مظلومیت فرزندانش که انتقام او را پس مى دهند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران متن این نامه در پی می آید: 

ماه رمضان که مى آید یاد امام مى افتم. همان امام بى نظیر ما که آمد تا ایرانیان بهتر زندگى کنند. آمد تا بساط ظلم و بیداد را جمع کند. آمد تا استقلال را به ایرانیان ارزانى دارد. آمد تا آزادى را به عدالت تقسیم کند. آمد تا همه در جاى خود محترم باشند و کسى جاى دیگرى را به هیچ عنوان و مرتبتى نگیرد. آمد تا مردمان دین دارانه روز را به شب برسانند. آمد که خدا را محور زندگى ما کند. 

ماه رمضان یاد آن یگانه مى افتم که حکومت را میراث فرزندانش نساخت و به آنها گفت اگر احساس وظیفه نکردند بر کنار باشند ولى اگر نیاز دیدند از مسئولیت رخ بر نتابند. و به آنها گفت که در آینده انتقام او را از فرزندانش خواهند گرفت. 

ماه رمضان یاد امام مى افتم. همان که متحجرین ظرف آب فرزندش را نجس دانستند و او را تکفیر کردند. همان که پس از او هم همان متحجرین با وى رام نشدند. 

ماه رمضان که مى آید دلم مى خواهد تا صبح به یاد او بنشینم و براى مظلومیتش گریه کنم. و براى مظلومیت فرزندانش که انتقام او را پس مى دهند. 

ماه رمضان که مى آید یاد امام مى افتم که فریادش بر سر مستکبران خارجى بود و در برابر مردمش خاضعانه سخن مى گفت. از ذره ذره این خاک مقدس دفاع مى کرد. ما را همراه و همپیمان مى خواست. همه را کنار هم و با هم و به دور از کینه و خشم و حسد. 

ماه رمضان که مى آید یاد امام مى افتم و دلم مى خواهد همان شویم که او مى خواست. شیرین تر سخن بگوییم و مهربان تر باشیم ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی