باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



شهردار اقبالیه :

پارک بانوان شهر اقبالیه در مراحله ی طراحی قراردارد 






 مهندس محمد پیری شهردار اقبالیه گفت: امروزه پارک معنای دیگری در اذهان عمومی پیدا کرده است و به همین منظور تلاش ما نیز بر این بوده است تا مجموعه ای کامل با کاربری های مورد نیاز جامعه شهری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: محوطه های مخصوص بازی، استراحت و آب نماهای زیبا ، از این مجموعه عظیم است که تلاش شده تا متناسب با نیاز مردم شهراقبالیه و با توجه به در دسترس بودن این پارک در این پروژه در نظر گرفته شود.
مهندس پیری اضافه کرد: مسائل زیست محیطی نقش قابل انکاری در زندگی انسان ها دارند و علم نیز ثابت کرده است که فضای سبز در افزایش کیفیت سطح زندگی تاثیر شایانی دارد از این رو شهرداری اقبالیه نیز برنامه هایی داد تا بهترین ها را برای شهروندان خود رقم بزند این پروژه نیز سرانه فضای سبز در شهر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: شهروند امروز نیازهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی زیادی دارد که انتظار می رود بخش قابل توجهی از آن در محیطی سبز،آرام و شاد به این نیازها پاسخ داده شود به همین منظور است که مجموعه مدیریت شهری برای احداث یک مجموعه شهری با عنوان پارک بانوان با مطالعه ترکیب جمعیتی شهر خدماتی را در کنار این مجموعه در نظر گرفته است.

مهندس پیری عنوان کرد: طرح مطالعاتی پارک بانوان شروع شده وامید است تا پایان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی