باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبر داد

 

ناحیه صنعتی طارم قزوین آماده واگذاری شد



مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین: در راستای سیاست دولت در  هدایت و احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، واگذاری ناحیه صنعتی طارم به متقاضیان سرمایه گذاری آغاز شد.

بنابرگزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین " عبدالقهار ناصحی " با اعلام این مطلب گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و استقبال صاحبان صنعت جهت سرمایه گذاری در این استان خصوصاً شهرکهای صنعتی با تکمیل پروژه های زیربنایی شامل زیرسازی و جدول گذاری خیابانها- آسفالت بلوار ورودی- شبکه روشنایی شبکه توزیع برق و آب چاه آب و مخزن هوایی آب احداث گردیده و خط انتقال اختصاصی برق نیز در حال تکمیل می باشد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی گفت: تاکنون برای احداث و ایجاد ناحیه صنعتی طارم بالغ بر 16 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

ناصحی از انعقاد قرارداد یکهزار و 150 واحد با سرمایه گذاران تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی خبر داد و گفت: بیش از نیمی از واحدهای صنعتی مذکور با سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 هزار نفربه بهره برداری رسیده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی