باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اشاره موفقیت تیم هسته ی کشورمان با گروه 1+5 :

پروژه ای ایران هراسی دشمنان خنثی شد





 ارسلان قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما  اثبات حقانیت و درست بودن مسیر  هسته ای کشورمان را  از مهم ترین دستاور دهای بیانه ی وین دانست و گفت :  همانگونه  که مقام معظم رهبری بار ها  فرمودند نظام مقدس جمهوری  اسلامی بر اساس معیار های اسلامی و ارزشی خود هر گز به دنبال  سلاح هسته ی  نبوده و  نخواهد بود .

وی ادامه داد :  بلکه نظام مقدس جمهوری اسلامی  بنای استفاده از انرژی صلح امیز هسته ای را در حوزه های پزشکی ، کشاورزی و ... دارد .

فرماندار شهرستان بوئین زهرا خاطرنشا ن کرد :  دومین دستاورد  مذاکرات هسته ای  اثبات اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی  در مسیر تعامل سازنده با دنیا حرکت می کند  و در این پرونده هم تلاش  شد  تا موضع  ایران هراسی را که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اهداف شوم خود ایجاد نموده بودند  خنثی نماید که الحمدا.. چنین شد .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا تاکید نمود :  در دنیای  که گفتگو و دیپلماسی  جایگزین گزینه ی نامطلوب  و نابخرادنه  همچون گزینه ی نظامی می گردد برای همه دستاورد  های مثبت به همراه دارد

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنا ن خود افزو د:  دشمنان ما به خوبی  می دانند  که با دست توانمند و هدایت رهبر معظم انقلاب ،  نظام مقدس جمهوری اسلامی  نه سلطه پذیر است  و نه به دنبال سلطه بردیگران است  و انچه که به عنوان یک اصل در کشور ما مورد پذیرش همگان قراردارد  اصل احترام متقابل  و رعایت منافع مشترک  و صلح و دوستی برای دیگر کشور ها و بویژه کشور های جهان اسلام و منطقه است .





قاسمی   با اشاره به حمایت و تقدیر مقام معظم رهبری از تلاش های مجاهدانه و صادقانه ی تیم هسته ای کشورمان گفت :  بنده نیز به عنوان یک خدمتگزار کوچک بر اساس اموز های دینی و به تاسی از رهبر معظم انقلاب از تلاش های  مجدانه ی رییس جمهور محترم و تیم هسته ی  کشورمان به ریاست دکتر ظریف ، در جهت  دفاع از منافع ملی و احقاق حق ملت  تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم که کشور های طرف مذاکره به بدعهدی های خود  پایان دهند تا این موضوع فرجام عادلانه ی داشته باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

زنده با فرماندار مردمی و زحمت کش و موفق بویین زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی