باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



فرماندار بویین زهرا   در جلسه شورای حفاظت و صیانت از آبهای زیر زمینی تاکید داشت :

برخورد قاطع با  متخلفین برداشت از سفره های زیر زمینی آب




 

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوئین زهرا  ارسلان قاسمی فرماندار بویین زهرا  در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضا برگزار گردید  گفت: آب مهمترین عامل توسعه پایدار است که حفاظت و صیانت در این نعمت ارزشمند الهی و استفاده درست از آن عزم ملی و بسیج همگانی را می طلبد و در این راستا باید همه افراد در دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت تحقق اهداف مورد نظر شورای حفاظت منابع آب تلاش نمایند.

وی افزود : اهمیت سفره آب های زیر زمینی و حفاظت از آب یک بحث بسیار جدی در کشور است که به دلیل کاهش بارندگی و استفاده نادرست از آب این مسئله بحرانی تر شده است.

قاسمی با تاکیدبر  جدی  گرفتن بحران آب از سوی به دستگاههای مربوطه گفت: آن دسته از مسئولانی که تخلفی  در زمینه چاه های غیر مجاز مشاهده کردند سریعا متخلفین را به دستگاه قضایی ارجاع دهند تا برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.

 این مقام مسئول عنوان داشت : تمام دستگاه ها موظف هستند با همدلی و همکاری، تمهیدات لازم را برای حفاظت و صیانت از آبهای زیر زمینی داشته باشند.

لازم به ذکر است در چهار ماهه نخست سال 94 تعداد 20 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان بویین زهرا مسدود شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی