باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا تاکید نمود :

  رهبری و مردم بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند



 

 به گزارش خبرنگار ما ایوب رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با اشاره به عمق دلبستگی مردم به ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت :  علی رغم گذشت 35 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان مردم  با تمام وجود به ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری  پایبند و علاقمند هستند.  

وی ادامه داد :  مردم ایران با تمام  فراز و نشیب های  که پشت سر گذاشته اند همچنان  با تمام وجود به ولایت فقیه و رهبری جامعه باور و ایمان راسخ دارند.



رحیمی سپس دوره مسئولیت مدیران را  فرصت  حساس و مغتنم برشمرد و عنوان ساخت :  همه ما به عنوان کارگزار نظام وظیفه داریم با ارایه خدمت شایسته به مردم باور های مردم را به کارامدی نظام افزایش دهیم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود :  محبوبیت یک نظام بویژه در جامعه مردم سالار دینی بستگی  به میزان سرمایه های اجتماعی  دارد ؛ و امروز خوشبختانه نظام ما از سرمایه ای اجتماعی بالای برخوردار است.

    رحیمی تاکید ساخت : همه  باید در جهت عمق بخشیدن و تقویت سرمایه ی اجتماعی نظام گام برداریم .

 وی مدیران و مسئولان را جزء نخبگان و برگزیدگان  جامعه ذکر نمود و یاد اور گردید : همه مدیران باید در دوران مسئولیت و مدیریت خود در جهت رضایتمندی مردم که ارتباط مستقیم با تقویت سرمایه اجتماعی دارد تلاش مضاعفی داشته باشند.

این مقام مسئول تاکید نمود : نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی که تمام دنیای استکبار در مقابل ما قرارگرفته  و هر روز طرحی نو در جهت تضعیف نظام پیاده می کند ؛ جزء  پشتوانه  ی مردمی  و رهبری معظم  انقلاب   موئلفه ای قابل اتکای ندارد.




رحیمی تقویت انسجام و همدلی بین مردم و مسئولان را مهمترین و ارزشمند ترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمنان توصیف نمود و گفت :  اگر می خواهیم سرمایه ی اجتماعی  را افزایش دهیم راهی جزء خدمت صادقانه و مجدانه و نهادینه سازی صداقت، راستگویی و درست کاری نداریم.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود : مردم منصفانه و تیزبینانه بر عملکرد و رفتار مسئولان  نظارت دارند لذا ما باید خود را  موظف و مکلف به اجرای درست و کامل  قوانین بدانیم و قدردان فرصتی که با مجاهدت امام راحل و ایثار شهداء نصیب ما گردیده  به درستی بدانیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی