باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فرماندار شهرستان بوئین زهرا :

  اعتدال گرایی بستر شکوفایی ظرفیت ها را فراهم می سازد






 به گزارش خبرنگار ما ارسلان قاسمی فرماندار شهرستن بوئین زهرا در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور ایوب رحیمی معان امنیتی و سیاسی استانداری قزوین و  مدیران کل حوزه سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران شهرستان برگزار گردید با اشاره به شعار و  رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید گفت : شعار و راهبرد اعتدال و میانه روی  ریشه در اموز های دینی و سیره ی بزرگان دین اسلام دارد .

 وی ادامه داد : دکتر روحانی که از شاگردان و تربیت شدگان مکتب امام راحل  و ارادتمندان  و رهروان  و علاقمندان مقام معظم رهبری  است با  انتخاب شعار اعتدال  و میانه روی یکی از شاخص های مهم دین اسلام و تاکیدات قران کریم را پرفروغ نمود .

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اثار مخرب افراط و تفریط  در جامعه خاطرنشان کرد :  مردم کشور ما در ادوار گذشته هزینه های سنگینی را به سبب افراط و تفریط پرداخته اند لذا در انتخابات سال 92 با انتخاب اگاهانه و هوشمندانه خود رویکرد اعتدالی و میانه روری را برای مدیریت  کشور  برگزیدند .




نمایند عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : بدون تردید در فضای میانه روی و  اعتدال گرایی بستر شکوفایی ظرفیت ها  برای تمام نخبگان  و فعالان  در عرصه های مختلف  فراهم می گردد.

این مقام مسئول در دولت تدبیر و امید عنوان داشت :  انصافا با تمامی فشاری های غیر منصفانه و ناروایی  که به  دولت یازدهم تحمیل گردیده است اما این دولت هرگز از شعار و آرمان اعتدالی و میانه روی خارج نشده است .

قاسمی تاکید ساخت : در سایه راهبرد اعتدالی دولت تدبیر و امید شاهد زایش های جدیدی  در  حوزه های  مخالف بویژه مدیریت انسانی هستیم .

وی سپس فضای همدلی و همگرایی در بین مدیران شهرستان را مطلوب و مناسب توصیف نمود و گفت : در دولت تدبیر و امید به دور از هرگونه شعارزدگی و سطحی نگری اقدامات و تحولات بسیار خوبی در بخش های مختلف  بویژه حوزه عمرانی در حال اجراء است  

فرماندار شهرستان بوئین زهرا خدمات  و فعالیت های انجام شده در شهرستان  بوئین زهرا را حاصل و دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلام برشمرد  و بیان داشت :  به فرموده مقام معظم رهبری دولت در نوک پیکان خدمت رسانی به مردم قراردارد  و در همین راستا مایه مباهات است که دولت تدبیر و امید  علی رغم اینکه در شرایط بسیار سخت و کم نظیر و بحرانی مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده گرفت اما لحظه ای از   خدمت رسانی صادقانه به مردم بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته   غافل نبود و اهنگ توسعه شهرستان به همت مدیران و مسئولان در عرصه های مختلف با صدای بلند شنیده می شود  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی