باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی اقبالیه  خبرداد:

 

 راه اندازی کارت بلیت در ناوگان حمل و نقل همگانی اقبالیه




 علی اصغر پورقاسم مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی اقبالیه  در  گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه بلیت الکترونیک از مهم‌ترین، کارآمدترین و متداول‌ترین ابزارهای الکترونیکی و از شرایط لازم برای تحقق شهر الکترونیکی است اظهار نمود : با توجه به  فرهم نمودن زیر ساخت ها و  هماهنگی  لازم در جهت رفاه حال شهروندان  اقبالیه  این سازمان برنامه تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی خود را در اولویت برنامه های خود قرار داد

وی  سپس از راه اندازی کارت بلیت در ناوگان حمل و نقل همگانی اقبالیه خبر داد و عنوان داشت:  در این مرحله  8 دستگاه  اتوبوس مسیر اقبالیه به قزوین مجهز به کارت بلیت شده اند.

 این مقام مسئول افزود :   : شهروندانی که از کارت بیلط استفاده کنند علاوه  بر اینکه از ده درصد تخفیف در هزینه حمل و نقل برخوردار می شوند در پایان هر ماه به قید قرعه از هدایای ارزنده ای بهره مند  می گردند.

پورقاسم با اعلام اینکه شهروندان و مسافران جهت تهیه کارت بلیط می بایست به سازمان حمل و نقل اقبالیه مراجعه نمایند تصریح ساخت :  کارت بلیط های سازمان حمل و نقل همگانی اقبالیه  قابلیت شارژ مجدد را دارد.

 

 وی ابراز امیدواری کرد : با راه اندازی این سامانه در اتوبوس های شهری شاهد حل مشکل کمبود پول خرد، استفاده بهینه از زمان ، رعایت بهداشت و همچنین رفاه حال شهروندان باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی