باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا برگزار شد

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا در دفتر امام جمعه برگزار شد

ابتداء سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک ایام دهه ی مبارک کرامت تذکراتی را درباره جلسات شورای فرهنگ عمومی ارائه نمود . در ادامه ضمن ارائه قرائت دستور جلسه خواستار ارائه نظرات حضار در خصوص موضوعات مطرح شده گردید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا فرهنگ عمومی از مدیران و اعضای شورای فرهنگ که از این شورا خارج شده و بعضا در مناصب دیگر مشغول خدمت می باشند آرزوی موفقیت و  برای اعضای جدید شورا که به این مجموعه پیوسته اند تبریک گفت.

در ادامه امام جمعه بوئین زهرا فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(ع)، میلاد حضرت احمد بن موسی(ع) ومیلاد امام رضاء(ع) در دهه ی کرامت را به عاشقان و ارادتمندان ائمه تبریک گفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین زهرا به اعضای جدید این شورا خیر مقدم گفت و آرزوی سلامتی برای اعضایی که از جمع این شورا جدا شده اند آرزوی موفقیت نمود.

ایشان ضمن بیان گوشه ای از فضایل و سجایای اخلاقی حضرت فاطمه معصومه(ع) به نقل از امامان معصوم ، ایشان را تنها غیر معصوم عنوان کرد که دارای زیارت نامه هستند و ایشان را الگوی بسیار مناسبی برای بانوان ایران اسلامی بخصوص دختران در زمینه های مختلف اخلاقی ، دینی و غیره دانست.

مهندس قاسمی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فرا رسیدن دهه ی کرامت را به اعضای شورای فرهنگ عمومی تبریک گفت و به برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت؛ در این هفته برنامه ها و پروژه هایی را ادارات و دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان انجام خواهند داد.

در ادامه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود در زمینه دستور جلسه پرداختند و آمادگی خود را  برای اجرایی نمودن آن اعلام نمودند.

در پایان از تعدادی از خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی