باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گفت :

آمارسازی و ارائه اطلاعات غلط در این دولت هیچ جایگاهی ندارد و فرهنگ عذر خواهی  از مردم مقدم بر ارائه اطلاعات نادرست است.

 




نصرت اله  علیرضایی در نشست خبری روزبه استاندارقزوین که به مناسبت هفته دولت برگزار شد بیان داشت: هفته دولت یادآور شهیدان والامقامی چون رجایی و باهنر است که دولت تدبیر و امید نیز در مسیر تحقق آرمان های آنها حرکت می کند و منش،مرام و رفتار آنها باید الگو و اسوه ای برای مدیران باشد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش ها و همراهی های خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس دستاوردها و خدمات نظام و دولت اظهار داشت: در سال جاری و به مناسبت روز خبرنگار توانستیم برای اولین بار از دفاتر 15 نشریه و رسانه بازدید و جهت تبریک و تقدیر حضور پیدا کنیم که 5 دفتر با حضور استاندار و 10 دفتر رسانه توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی مورد سرکشی و بازدید قرار گرفت.

علیرضایی گفت: برنامه بازدید از دفاتر نشریات و رسانه ها با حضور استاندار یا رییس شورای اطلاع رسانی  در طول سال ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری در ادامه با اشاره به بخشنامه شورای اطلاع رسانی دولت اظهار کرد: اطلاع رسانی واقعی،مستند و همراه با آمار دقیق باید مبنای کار مدیران در ارائه گزارش های  هفته دولت باشد چون دولت تدبیر و امید به دنبال پروپاگاندا و اطلاع رسانی مبالغه آمیز نیست.

وی افزود: آمارسازی و ارائه اطلاعات غلط در این دولت هیچ جایگاهی ندارد و فرهنگ عذر خواهی  از مردم مقدم بر ارائه اطلاعات نادرست است.

علیرضایی ادامه داد: براساس بخشنامه اطلاع رسانی دولت همه مدیران دستگاه ها موظف و مکلٌف به پاسخگویی هستند و به انتقادات،سوالات و شبهات  و انتظارات مردم باید توجه کنند و پاسخگویی را وظیفه خود بدانند و از اینکه از مردم  عذرخواهی کنند، واهمه و نگرانی ای نداشته باشند .

وی در پایان افزود: پاسخ ها و اطلاعات مدیران باید اقناعی و بدور از مبالغه و تبلیغات یک طرفه باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی