باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی حسین ساروخانی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا منصوب کرد.
انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا
 
به گزارش «ایثار»، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی به این شرح است:
جناب آقای حسین ساروخانی
با سلام
بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به سمت رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا منصوب می‌نمایم.
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.
خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.
امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.
توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.
سیدمحمدعلی شهیدی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی