باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نشست مشترک مدیران ادارات کل راه و شهرسازی قزوین و زنجان



مدیر کل، مدیران و روسای ادارات راه و شهرسازی استان زنجان جخت ایجاد ارتباط موثر و همچنین بررسی موارد م شترک بین دو استان، به استان قزوین سفر کرده و تفاهم نامه همکاری بین مدیران دو استان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مهندس مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به تاثیر ........... نشست های مشترک بین مدیران استان های همجوار اظهار داشت: تجربیات خوبی در هر استان موجود است که انتقال و تبادل نظر در خصوص آنها قطعا موجب رشد و توسعه سطح کیفی و کمی خدمات هر دو استان شده و تاثیر اقدامات مشترک را افزایش خواهد داد.

مانی فر با اشاره به این که پیشتر پیشنهاد برگزاری نشست های منطقه ای ماهانه به وزارتخانه ارائه شده بود گفت: در این رابطه یک نشست سراسری بین مدیران کل راه و شهرسازی در قزوین برگزار شده و موارد و مسایل مختلفی مورد بررسی و تصمیم قرار گرفت.

مهندس مانی فر ابراز امیدواری کرد که با تداوم این نشست ها به صورت گسترده تر و تخصصی مسایل و موارد مشترک طرح شده و به ویژه در خصوص راه های مشترک بین دو استان شاهد پیشرفت سریع تر پروژه ها و رفع مشکلات احتمالی موجود باشیم.

مهندس وثوقی مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز ضمن تقدیر از پیشنهاد برگزاری نشست مشترک و میزبانی اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار داشت: همجواری استان های قزوین و زنجان باعث میشود که مسایل و موارد مشترکی به صورت مستمر وجود داشته باشد که با برگزاری این جلسات و ایجاد ارتباط بیشتر و موثرتر دستیابی به راهکارهای مناسب تر را آسان تر خواهد نمود.

وثوقی با اشاره به این که استان زنجان 3/1 درصد از مساحت کل کشور را شامل میشود عنوان کرد جمعیت استان نیز 3/1 درصد از کل جمعیت کشور است و همچنین راه های استان ما 1/2 درصد از مساحت کل کشور را تشکیل میدهد که در همین راستا 6/1 درصد از جاده های اصلی و فرعی کشور و 5/3 درصد از راه های روستایی کشور در استان زنجان وجود دارد.

در این نشست مشترک مدیران هر دو اداره کل مسایل و مواردی مورد نظر خود را به صورت جد اگانه مطرح کرده و موارد مختلف فنی و اجرایی را مورد بررسی و توجه قرار دادند.

مدیر کل و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بازدیدی نیز از اماکن تاریخی شهر قزوین انجام داده و در پایان نیز تفاهم نامه همکاری مشترک جهت ایجاد یک بستر برنامه ریزی مشخص و هدفمند جهت تداوم اقدامات بین استانی بین مدیران کل هر دو استان به امضا رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۳ مدیر وبلاگ دانسفهانی ها
سلام آقای ولی زاده.همانگونه ک در جریان هستید در شهرستان بویین زهرا و بخش رامند عزاداری و حماسه ملی مذهبی بازتاب جهانی پیدا کرده و سومین مرحله روی آنتن رفتن شبکه هایی مثل خبر و جاج جم و شبکه های ایرانی پخش شده . بار دیگر در عصر عاشورا قرار است این حماسه ملی رقم بخورد. با توجه به بازید و مطرح بودن وبلاگ مردمی شما در صورت صلاح دید خبر و عکسی با حضور خود در دانسفهان سهمی در نشر این کار فرهنگی داشته باشید.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی