باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قاسمی سرپرست دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری  در جلسه شورای اداری بخش رامند :

مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات فراهم نمایند


 

 

به گزارش خبرنگار ما محسن  قاسمی سرپرست دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری قزوین در جلسه شورای اداری بخش رامند  اظهار کرد : بخش رامند از ظرفیتهای بسیار خوبی در حوزه های  مختلف  برخوردار است و این ظرفیت ها  فرصت خوبی برای شکوفایی این منطقه  بوجود اورده است .

 قاسمی در ادامه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ودهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد : با توجه با سفارش های بزرگان بخصوص امام راحل(ره)ومقام معظم رهبری و وصیت نامه شهداء مبنی بر مشارکت اجتماعی،سیاسی وحضور مردم در عرصه های مختلف بخصوص انتخابات،باید از این سرمایه اجتماعی که توسط مردم خلق می شود به نحو مطلوب و در راستای منافع ملی وتوسعه کشور استفاده کرد.
سرپرست دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری قزوین تصریح کرد  : همانطور که مقام معظم رهبری از اعتبار وآبروی خود برای حفظ سرمایه عظیم مردم در انتخابات خرج می کنند برمسئولین  نیز واجب است که پیرو فرمایشات ایشان زمینه مشارکت بیشتر و حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نمایند.





 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یاداوری قصد دشمنان برای ضربه زدن و تضعییف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عنوان کرد :  : دشمنان و سران کشورهای متحجر وکوته فکر در منطقه شرایطی را امروز بوجود آورده اند که به زعم خود می خواهند ایران اسلامی را در منطقه وجهان منزوی وضعیف کنند ولی این را نمی دانند که این نظام دارای پشتوانه قوی مردمی ورهبری شجاع بوده وبا دشمنی خود نمی توانند ضربه ای به اراده ملت بزنند.
قاسمی  با اشاره به توجه دنیای امروز بر مقوله فرهنگ وضرورت توجه جدی به حوزه های مختلف فرهنگی گفت: در کنار توسعه وشکوفایی اقتصادی باید شاخصهای فرهنگی واجتماعی نیز بالا باشد زیرا عدم توجه به فرهنگ در توسعه آثار زیانباری را برای کشور خواهد داشت.



  سرپرست دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری قزوین در پایان به یکی از معضلات امروز جامعه اشاره داشت و گفت:یکی از مهمترین مشکلات امروز ما در بحث امور اجتماعی که در سطح ملی با آن درگیر هستیم افزایش آمار طلاق در کشور می باشد

این مقام مسئول تاکید کرد : موضوع طلاق در بلند مدت تبعات بسیار منفی را به دنبال خواهد داشت ، به همین خاطر باید از ظرفیت نخبگان وبزرگان بخصوص روحانیون وائمه جمعه جهت پیشگیری وکاهش آمار طلاق استفاده کرد.
وی در پایان خبر یاداور شد :  در آینده ای نزدیک کارگروههای فرهنگی اجتماعی در سطح استان به طور ویژه فعال خواهند شد وموضوع  طلاق را در اولویت برنامه های مسئولان قرار خواهد گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی