باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


صالحی بخشدار خرمدشت :

 بهره برداری و کلنگ زنی 20 پروژه در دهه فجر





  دکتر مهدی صالحی بخشدار بخش خرمدشت در گفتگویی اختصاصی با ولی ا.. حسین زاده خبرنگار ما  ضمن تبریک فرا رسیدن سی هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی ایران با تاسی به اموزه های دینی و رهبری و هدایت امام راحل و   وحدت و همبستگی مردم به پیروزی رسید .

 وی ادامه داد : مردم کشور ما بنا بر تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها و بزنگا ها ی تاریخی و حساس  انقلاب،  وظیفه و رسالت خود را به درستی  و شایستگی انجام داده اند و وظیفه  مسئولین  است  که با تمام وجود و ظرفیت در خدمت مردم باشند.

  بخشدار خرمدشت خاطرنشان کرد : در همین راستا نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام توان خود را در خدمت رسانی و ایجاد آسایش و رفاه برای مردم بکار بسته است.

صالحی تصریح کرد : البته با تمامی فعالیت و خدمات تحول آفرینی که تاکنون به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفته اما همچنان مشکلات و کمبود های  وجود دارد که همت دولت تدبیر و امید در جهت رفع انان متمرکز گردیده است .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش خرمدشت سپس با اعلام اینکه در دوسال گذشته بویژه در سال 94 در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی طرح های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی و اموزشی  در بخش خرمدشت به بهره برداری رسیده است عنوان کرد : در ادامه خدمات رسانی دولت تدبیر و امید در ایام اله دهه فجر نیز 20 پروژه  در حوزه های مختلف در بخش خرمدشت بهره برداری و کلنگ زنی  خواهد شد .




 این مقام مسئول گفت : زیر سازی و آسفالت تعداد زیادی از معابر روستا های بخش با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال ، احداث  غسالخانه ،  سنگ فرش پیاده رو ها ، احداث دفتر دهیاری ، جدول گذاری معابر و .. از دیگر پروژ های اماده بهره برداری در دهه فجر است .

وی افزود : در مجموع  برای  اجرای این پروژه ها بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

صالحی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم شایسته بهترین و ارزشمدترین خدمات می باشند گفت : علی رغم اینکه دولت تدبیر و امید در زمینه اعتبارات با مشکلات و محدودیت های زیادی همراه بوده اما لحظه ای از عمران و ابادی روستا ها غافل نبوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی