باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


دعوت شورای اصلاح طلبان شهرستان بوئین زهرا برای حضور گسترده در راهپیمایی 22  بهمن


 

 

22 بهمن از راه رسید روزی که یادآور مبارزه توامان ملت بزرگ و به پا خواسته ایران در برابر ظلم و استبداد و استکبار بود روزی که تلاشهای دهها ساله ملت ایران از انقلاب مشروطیت برای دستیابی به آزادی و استقلال رنگ واقعیت به خود گرفت و این بار مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله پرچمداری این مبارزه را به عهده گرفت همو که هیچگاه خود را بالاتر و برتر از مردم نمی دید و شانی بالاتر از خدمتگزاری در برابر ملت برای خود قائل نبود و در برابر او رژیمی که نمی خواست صدای مردمان بیدار شده ایران، برای دستیابی به حقوق حقه خود که در شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی متبلور شده بود را بشنود و با سفیر گلوله پاسخ مطالبه به حق و قانونی ملت که همان حق تعیین سرنوشت خود بود را داد ولی دریای عظمت و بزرگی ملت ایران حکومت پهلوی را در کام خود فرو برد تا  شاهد بارور شدن نهال آزادی که با خون شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم آبیاری شده بود باشیم.

اینک سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و یکبار دیگر بهمن  یادآور  پیروزی انقلاب اسلامی و  تبلور اراده ملتی برای تغییر به مصداق آیه شریفیه ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم  است فرا رسید .

انقلاب اسلامی اگر که  در اسم انقلاب بود ولی اندیشه و کلام جوهر حرکت آن انقلابی در جهت اصلاح نابسامانی های اخلاقی اجتماعی و سیاسی بود. انقلابی عظیم با مشارکت آحاد مردم و همه با هم بودند رخ نشان داد . انقلابی با کمترین خشونت چراکه منطق و کلام جوهر آن ارزش های اسلامی و انسانی بود.

با این حال اصلاح طلبان چون این انقلاب را از آن خود می دانند و به جد معتقدند که تنگ نظریها مخالف نظر صریح مقام معظم رهبری در لزوم شرکت و حضور حداکثری همه مردم و جناحها در انتخابات است ، نامهربانیها را تحمل می کنند ولی ذره ای با صندوقهای رای که آن را حق قانونی خود می دانند قهر نمی کنند و همگان به شرکت در انتخابات و استفاده از این حق دعوت می کنند.

بی شک گردهمایی ۲۲ بهمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه مقاومت ملتی در مقابل استکبار است. ما پیروزی های ملت ایران را گرامی می داریم تا کماکان روح امید دراین ملت پایدار بماند.

لذا از همه مردم شریف ایران بالاخص همشهرین عزیز دعوت به عمل می آورد در راهپیمائی باشکوه 22 بهمن امسال همچون همیشه در صفوف به هم فشرده و با شور شعور همیشگی در این جشن بزرگ ملی شرکت نمایند و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی