باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر







متن کامل مجید تلخابی کاندیدای منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان قزوین

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدیهِمْ

سلام ودرود به محضر حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و سلام به روح پر فتوح شهدا و امام راحل و سلام به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  وبا عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها.

با عنایت حضرت حق و توجه حضرت ولی عصر روحی و ارواح العالمین له الفداء ،امت ولایتمدار ایران اسلامی با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزود و مشت محکمی بر دهان مستکبران جهانی ،آمریکا،انگلیس و اذناب آن ها در سراسر دنیا زد و تکلیف مسولین نظام را در برابر این امت رشید سنگین تر نمود.

اینجانب از عموم مردم و تمامی اقشاردر شهرها و و مناطق تابعه قزوین ،تاکستان،آبیک،بوئین زهرا،آوج ،الموت و طارم به خاطرمشارکت درخلق این حماسه بزرگ واعتماد به این بنده کوچک تشکر و قدردانی می نمایم .از تمامی افرادی که بنده و سایر کاندیداها را به اشکال مختلف حمایت و یاری نموده و تحقق مشارکت حداکثری را رقم زدند و از هیات های محترم اجرایی و نظارت نهایت سپاسگزاری را دارم.

همانگونه که در شعارهای انتخاباتی بیان شد جایگاه مقدس و رفیع رهبری و به تبع آن جایگاه مهم خبرگان فراتر از هر گونه دسته بندی گروه های سیاسی است و لذا اینجانب به عنوان یک طلبه ولایی و انقلابی درارتباطی صمیمی با تمامی  اقشاروگروه های مختلف مردم با هدف همدلی و خدمت وتقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی  در کنارامت شهید پرور استان قزوین خواهم بود ان شاءالله.

مجید تلخابی

کاندیدای منتخب پنجمین دوره

مجلس خبرگان رهبری دراستان قزوین

 

                                                                   







                                             

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی