باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 محمدی جانشین  سپاه امام حسین (ع)  شهرستان بوئین زهرا:

 مردم شهرستان بوئین زهرا  بی صبرانه اماده استقبال باشکوه و تاریخی از پیکره شهید سعید  بنایی شهید تازه تفحص شده هستند 






 سرهنگ دوم پاسدار میثم محمدی جانشین  سپاه امام حسین (ع)  شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه با گذشت  بیش از سه دهه از دوران دفاع مقدس همچنان بخشی از پیکره شهداء در مناطق عملیاتی باقی مانده است افزود : تحقیق و تفحض برای یافتن پیکر پاک و مطهر شهداء همچنان در مناطق عملیاتی ادامه دارد.





 وی افزود : در جریان عملیات تحقیق و تفحص پس از سی سال پیکره شهید سعید بنایی یکی از شهداء مفقود الاثر شهرستان بوئین زهرا  در منطقه عملیاتی  دوران هشت سال دفاع مقدس شناسایی گردید.

 جانشین  سپاه امام حسین (ع)  شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : پس از سال ها انتظار این شهید سرافراز به زادگاهش شهرک مدرس انتقال پیدا خواهد کر د .

سرهنگ دوم پاسدار محمدی تصریح کرد : بر اساس هماهنگی و برنامه ریز های انجام شده پیکر این شهید عزیز  روز یکشنبه همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به شهرستان بوئین زهرا انتقال داده می گردد و پس از استقبال رسمی و نظامی از این پیکره مطهر در ورودی شهر بوئین زهرا برای تشیع و دفن به زادگاهش شهرک مدرس در بخش شال  انتقال می گردد و در گلزار شهداء این شهرک به خاک سپرده خواهد شد .






وی افزود :  هماهنگی و مقدمات لازم با کلیه دستگا ههای شهرستان برای استقبال تاریخی و با شکوه از پیکر شهید بنایی انجام گرفته است.

 جانشین  سپاه امام حسین (ع)  شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه همه ما مدیون و مرهون خون پاک شهداء هستیم گفت : رجاء واثق دارم که تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان بوئین زهرا و استان بویژه جوانان با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم استقبال و تشیع پیکره شهید بنایی  با ر دیگر بر ادامه راه شهداء که همانا زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل و حمایت و همراهی با ولایت فقیه است پای خواهند فشرد و برگ زرینی دیگری بر صفحات پر افتخار مردم شهرستان بوئین زهرا افزوده خواهد شد .

سرهنگ دوم پاسدار  با تاکید  بر اینکه  شهداء همیشه مایه آرامش جامعه و همبستگی و وحدت بین مردم بوده اند  عنوان کرد :  بی شک حضور این شهید در شهرستان بوئین زهرا بار دیگر تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان را با هر سلیقه در کنار هم قرار خواهد داد و اوج همبستگی ، وحدت و برادری را در شهرستان  بوئین زهرا در مراسم استقبال و تشیع   شهید بنایی رقم خواهد زد .


یاداور می گردد که در سالجاری نیز شهرک مدرس شاهد استقبال تاریخی و باشکوه از شهید مهندس رسول پورمراد اولین شهید مدافع حرم استان قزوین بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی