باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهندس هاشمی شهردار شریفیه خبرداد :

آغاز مطالعات فنی مکان گزینی پل غیر همسطح غربی شریفیه


 

 

مهندس هاشمی شهردار شریفیه خبرداد :

آغاز مطالعات فنی مکان گزینی پل غیر همسطح غربی شریفیه

مهندس حسین هاشمی شهردار شریفیه در گفتگو با خبرنگار ما با یاداوری اینکه  راه آهن جمهوری اسلامی ایران  عملیات احداث خط آهن قطار حومه ای را در دست اجرا دارد اظهار کرد :  این خط نقش مترو بین شهری را خواهد داشت.

وی ادامه داد :  در این راستا حذف راهبند موجود در ابتدای بلوار شهید بهشتی و احداث زیر گذر با عرض 5/6 متر را دستور کار قرار داده است. لیکن شهرداری و شورای شهرشریفیه  به جهت معایب بی شماری که برای احداث زیرگذر در این مکان وجود دارد با احداث زیرگذر در محل تقاطع راه آهن با بلوار شهید بهشتی مخالف است.




شهردار شریفیه خاطرنشان کرد : یکی از دلایل این مخالفت عرض بسیار کم زیرگذر در این مکان است و علت دیگر قطع ارتباط خیابان ها و کوچه های دو طرف ریل با بلوار شهید بهشتی می باشد که نهایتا در خوشبینانه ترین حالت زیرگذری شبیه به زیرگذر خیابان ولی عصر خواهد شد.

هاشمی یاداور شد : طی جلسات متعددی که با نمایندگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، نماینده مشاور و پیمانکار پروژه و نماینده اداره کل راه آهن شمال غرب با شهرداری و شورای اسلامی شهر صورت گرفت مقرر شد مکان جایگزین که در  طرح جامع شهر نیز پیش بینی شده است و مورد پیشنهاد شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز می باشد مورد مطالعه فنی توسط مشاور ذیصلاح دارای رتبه یک راه قرار گیرد و امکان احداث پل روگذر در این محل مورد بررسی قرار گیرد

 وی تاکید کرد :  نتیجه  مطالعات نیز  جهت تصمیم گیری به وزارت راه و شهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد .






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی