باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فرماندارآوج خبرداد :  درسال اقدام وعمل درخصوص مبارزه با مواد مخدر طرحهای اجرایی وعملیاتی مؤثری در سطح شهرستان به مرحله اجرا در می آید.





علی اکبرسلیمانی فرماندارشهرستان آوج درجلسه شورای فرعی مبارزه باموادمخدر شهرستان اظهارداشت موادمخدر واعتیاد به آن موضوعی است که میشود ساعتها در خصوص آثار وتبعات مرگبارش صحبت کرد ومطلب نوشت ولی انچه که مسلم است ریشه بسیاری از ناهنجاریها وآسیبهای اجتماعی مستقیما" به مصرف مواد مخدر ارتباط دارد.

وی افزود  مشکلاتی مانند طلاق ، فساد اخلاقی خانوادهها  ،تکدی گری و سرقت همه ناشی از مصرف مواد مخدراست که متأسفانه تعدادزیادی از جوانان را  آلوده کرده وعقلانیت وارامش مورد نیاز زندگی  را از آنها سلب نموده است.

سلیمانی بیان داشت در خصوص ریشه کنی اعتیاد در جامعه نمیشود معجزه کرد و یک شبه  ره صدساله را پیموده وجامعه را از این بیماری مهلک نجات داد ولیکن به این مقوله نباید از جنبه رفع تکلیف ویا برگزاری جلسات بی نتیجه بدون هدف نگاه کرد بلکه ما وظیفه داریم به سهم خودمان احساس تکلیف نموده و برای نابودی معضل اعتیاد در کشور تلاش کردهو جامعه را با اگاهسازی وبا آموزش صحیح ونوین به سمت سلامت وکاهش معضلات اجتماعی پیش ببریم.




ایشان در ادامه با اشاره به شعار سال ، عزم جدی در ریشه کنی معضلات و آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد را از مصداق بارز اقدام وعمل  واقعی نسبت به فرامین مقام معظم رهبری عنوان وافزود درسال اقدام وعمل باید ازسیاستهای شعارگونه پرهیز گردد وهمانگونه که دولت محترم عزم راسخ در تحقق سیاستهای کلی نظام ومنویات مقام معظم رهبری رادارد ما نیز بایدبعنوان نماینده دولت در شهرستان به پیشبرد اهداف عالی دولت کمک قابل توجهی ومؤثری نموده وطرحهای مؤثری در زمینه مبارزه مواد مخدر درسطح شهرستان به مرحله اجرا درآوریم.

سلیمانی  همچنین تأکید کرد مدیران دستگاهها باید به سهم خود طرحها وایده های راهگشایی درزمینه ریشه کن نمودن این آسیب خانمانسوز  اجتماعی ارائه دهند که انتظار میرود از جلسات بعد طرحهای پیشنهادی مدیران محترم بصورت عملیاتی ، دقیق وکاربردی در این شورا بررسی وایده های کارشناسی شده به مرحله اجرا نیزدر آید.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهارداشت وظایف ذاتی برخی دستگاههای اجرایی در موضوع مواد مخدر واعتیاد ایجاب میکند به جدیت پیگیر اقدامات اساسی در این زمینه باشند وبا آموزش وبسترسازی مناسب در کاهش تعداد مصرف کنندگان شهرستان وناامن شدن جامعه برای قاچاق کنندگان این مواد افیونی  وخانمانسوز نقش خود را بدرستی ایفا نمایند

شایان ذکر است جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با حضورمدیران دستگاههای اجرایی عضوشورا  ومسئول انجمن معتادان گمنام استان ودوتن از معتادانی که پس ازسالها اعتیاد در مرکز بازپروری موفق به ترک اعتیاد شده بودند برگزار گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی