باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 صفری شهردار بوئین زهرا خبرداد :

پیشرفت 90 درصدی پروژه ساماندهی ورودی شهربوئین زهرا از سمت تهران







 مهندس علی صفری شهردار بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه سال 94 یکی از سال های موفق شهرداری  بوئین زهرا در حوزه اجرای پروژ های عمرانی و خدماتی بوده است اظهار کرد :  روند اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری بوئین زهرا در سال 95 نیز با قدرت و قوت ادامه پیدا خواهد نمود.  

وی افزود : در سال 95 بخشی از پروژه های نمیه کاره شهرداری به مرحله بهره برداری خواهد رسید .

 شهردار بوئین زهرا خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های نیمه کاره و در حال اجرایی شهرداری بوئین زهرا طرح سامان دهی ورودی شهر بوئین زهرا از سمت تهران است .

 صفری یاداور شد : اجرای این پروژه در دو فاز  تعریف شده بود که فاز اول ان از اسفند 94 اغاز شد،  که با کار و تلاش شبانه روزی فاز اول پروژه  در کمتر از دو ماه به اتمام رسید و  هم اکنون نیز فاز دوم ا پرژه اغاز شده است که بر اساس زمان بندی تعیین شده این  فازدوم سامان دهی ورودی شهر بوئین زهرا از سمت تهران  نیز در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد .





 این مقام مسئول خاطرنشان کرد : در مجموع برای اجرای سامان دهی ورودی شهر بوئین زهرا از سمت تهران  بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار هزینه می گردد.


وی بیا ن کرد :  در مجموع تاکنون اجرای این پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

 شهردار بوئین زهرا ، زیر سازی ، اجرای جدول گذاری ، آسفالت ، نصب روشنایی ، پیاده روسازی ، نرده گذاری ، خط کشی ، نصب سطل های زباله و .... را از جمله عملیات اجرایی پروژه سامان دهی ورودی بوئین زهرا از سمت تهران ذکر نمود و تصریح کرد : با اجرای این پروژه علاوه بر زیبا ساز ی یکی دیگر از ورود های شهر ، امکان دسترسی امن مسافران و شهروندان به واحد های خدمات رسان در محور امکانپذیر شده  و امکان پارکینگ مناسب وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک نیز فراهم شده است







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی