باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هاشمی شهردار شریفیه خبرداد :

احداث مجموعه ورزش های باستانی و کشتی پهلوانی  در شریفیه





مهندس حسین هاشمی شهردار شریفیه در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یاداوری اینکه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی از جمله ورزش های کهن این مرز و بوم است که ریشه در باورهای ملی و مذهبی مردم ایران دارد اظهار کرد : ورزشکاران شریفیه همواره در این ورزش از جایگاه ملی در خور توجهی برخوردار بوده اند و به دفعات متعدد در سکوی قهرمانی کشوری قرار گرفته اند.





وی ادامه داد: جهت فراهم نمودن زیر ساخت های لازم جهت توسعه و رونق بیشتر ورزش های زورخانه ای  و پهلوانی  احداث  مجموعه ورزش های باستانی و وکشتی پهلوانی   در دستور کار شهرداری شریفیه قرار گرفته است

هاشمی خاطرنشان کرد :  این مجموعه ورزش در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و شامل دو مجموعه به هم پیوسته شامل مجموعه ورزشهای زورخانه ای و مجموعه سالن کشتی پهلوانی می باشد.





شهردار شریفیه تصریح کرد : سالن کشتی پهلوانی به گونه ای طراحی شده است که می تواند به صورت کاملاً مستقل مورد استفاده کلیه ورزش های انفرادی و جمعی شامل ورزشهای رزمی، والیبال، فوتسال و یا هر فعالیت دیگر برای بانوان و آقایان قرار گیرد ضمن اینکه این سالن به جهت طراحی خاص قابلیت استفاده ویژه برای بانوان شهر را دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد : این مجموعه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری البرز و توسط شهرداری شریفیه احداث خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی