باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 ولی زاده بخشدار رامند :

معلمان نقش محوری را در ارتقاء فرهنگ جامعه بر عهده دارند


 

قربانعلی ولی زاده بخشدار رامند در حاشیه دیدارو تجلیل از معلمان بخش رامند که همزبان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم  به همراه تعدادی از مسئولان بخش رامند صورت گرفت  در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت  مقام شامخ  و رفیع  معلمان اظهار کرد: بدون تردید نقش معلمان  و جامعه فرهنگیان در توسعه فکری  وارتقاء  فرهنگ جامعه نقش محوری و  بی بدیلی است.

 وی ادامه داد :   بهترین و کاملترین  بیان را در خصوص معلمان امام راحل که فرمودند شغل معلمی شغل انبیاء است بیان فرمودند .

ولی زاده افزود : نقش و جایگاه انبیاء در تربیت و هدایت جامعه به مسیر  تعالی  و ارزش های  انسانی بوده  است و امروز نیز معلمان جامعه ما نقش هدایت و ترویج  ارزش های  الهی  و انسانی را در جامعه برعهد دارند.





این مقام مسئول  با اشاره به جایگاه والای علم ودانش وتربیت آینده سازان توسط فرهنگیان ،گفت:معلمی را نباید یک شغل دانست.چون که معلم با عشق وعلاقه وبا تمام وجود به دانش آموزان علم ودانش می آموزند.

بخشدار رامند تاکید کرد :  امروز معلمان جامعه ما با تمامی مشکلات و محدودیت ها با ایثار گری  وظیفه تعلیم و تربیت نسل فردای کشور را به خوبی ایفاء می کنند.





نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش رامند در ادامه با یاداوری  اینکه معلمان بخش رامند  از نجیبترین و پر تلاش ترین  اقشار مردم  محسوب می گردند یاداور شد : انصافا معلمان و جامعه فرهنگیان  بخش رامند  در تمامی عرصه های نظام و همراهی و همگامی  با خدمتگزارن مردم  حضور موثر و پر رنگی داشته اند که بنده از تلاش های صادقانه این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را دارم .








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی