باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

حجت‌الاسلام حسین انصاری  امام جمعه دانسفهان  :

 

دیدار از ایثارگران در دستور کار مسئولین باشد


 


 

به گزارش خبرنگار ما عبدالحسین وحیدی، مشاور عمرانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه حجت‌الاسلام حسین انصاری  امام جمعه دانسفهان  ، ولی زاده بخشدار رامند ، کاظمی شهردار و درزی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر دانسفهان  و جمعی از مسئولین از جانبازان  محمد رضا  انصار ی 35 درصد ، ولی‌الله لامعی‌رامندی 25 درصد  و قدرت‌الله درزی‌رامندی 25 درصد  دیدار کردند..





در این دیدارها امام جمعه‌ی دانسفهان گفت: همزمان با روز جانباز، دیدار از جانبازان در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه در سراسر کشور با حضور ائمه‌ی جمعه که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به اجرا درآمده، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: مسئولین باید به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب در انجام این دیدارها همت کنند.

امام جمعه‌ی دانسفهان افزود: بایستی دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر با هدف درس گرفتن از صبر و استقامت آنها در دستور کار همه مسئولین اجرایی باشد.

گفتنی است: مسئولین بعد از انجام این دیدارها، از گلزار مطهر شهدای شهر دانسفهان بازدید کردند و مقرر شد با همکاری شهرداری و بخشداری، اقدامات لازم نسبت به مسقف شدن این گلزار صورت بگیرد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی