باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اعلام کرد:

روستای «خونان» پیشتاز در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی



2 طرح اقتصادی شرکت تعاونی فرآوری پسته و نیز شرکت تعاونی تولیدی فرش بانوان روستای خونان پیشتاز طرح های شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در روستاهای استان می باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین کریم حبیبی انبوهی با اعلام این خبر افزود:

از بین 20 روستای نمونه استان قزوین که به منظور شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری و اجرای پروژه‌های اقتصادی برگزیده شده اند روستای خونان در بخش مرکزی بویین زهرا بدلیل مشارکت جدی و قابل تحسین اهالی این روستا پیشتاز هستند ضمن اینکه شرکت تعاونی دهیاران این بخش نیز برنامه هایی چون اجرای پروژه هایی مرتبط با اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دارد.





وی افزود: پروژه مجموعه خدمات رفاهی شهدای گمنام روستای خوزنین و نیز پروژه یکپارچه سازی 186 هکتار از اراضی روستای طزرک در بخش شال از دیگر روستاهای موفق در اجرای پروژه های مذکور در شهرستان بویین زهرا می باشند.





حبیبی ادامه داد: 2 پروژه محصولات گلخانه ای و کارگاه پوشاک در روستاهای اردلان و کلنجین از دیگر پروژه های مربوط به اقتصاد مقاومتی می باشند که در حال اجرا و پیگیری می باشد.

گفتنی است که با شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در 20 روستای نمونه استان اجرای پروژه های اقتصادی با مشارکت مردم در روستاهای مذکور در حال پیگیری است.


یاداور می گردد روستایی خونان از توابع بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا است که مدیریت بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا بر عهده منهدس امیر نادری هست


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی