باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔴 معارفه سیاوش طاهرخانی به تعویق افتاد!

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ق.ظ

🔴 معارفه سیاوش طاهرخانی به تعویق افتاد!


 🔸برخی خبرها از دخالت نماینده دلواپس سابق تاکستان در به تعویق افتادن مراسم معارفه سیاوش طاهرخانی، فرماندار جدید این شهرستان حکایت دارد.
🔸در حالی که حکم انتصاب طاهرخانی به عنوان فرماندار تاکستان توسط رحمانی فضلی وزیر کشور امضا شده و قرار بود وی روز شنبه به صورت رسمی با حضور استاندار قزوین معرفی شود، حیدری فرماندار فعلی این شهرستان، دعوتنامه هایی را که برای مراسم تودیع و معارفه توزیع کرده بود را جمع آوری نموده است.
🔸در پی این اتفاق، برخی از دخالت امام جمعه تاکستان در به تعویق افتادن مراسم معارفه فرماندار جدید خبر دادند، اما منابع مطلع می گویند رجب رحمانی، نماینده سابق این شهرستان که متحمل شکست سنگینی در جریان انتخابات مجلس دهم شد، عامل این اتفاق بوده است.
🔸وی از رابطه نزدیک خود با یکی از مسوولان استفاده کرده و می کوشد با لابی گری های پنهان، مانع برکناری فرماندار احمدی نژادی تاکستان تا انتخابات سال آینده ریاست جمهوری شود.
🔸این منابع می گویند: دلواپسان برنامه گسترده ای را برای شکست دکتر روحانی در انتخابات سال 96 ریاست جمهوری تدارک دیده اند و در حالی که مسوولیتی در استان قزوین ندارند به هر وسیله ممکن می کوشند مانع جابجایی نیروهای خود در مسوولیت های اجرایی استان شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

در تمام سایتها نوشته شد امام جمعه محترم تاکستان  گفته  "تعویض مسئولین شایعه است  " . حال چرا فرافکنی می کنند نمی دانم ولی مردم همه چیز را میدانند حتی گزینه ایشان را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی