باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
استاندار قزوین در مراسم معارفه فرماندار تاکستان:

تغییرات مدیریتی،انرژی و نشاط تازه ای در جامعه ایجاد می کند




فریدون همتی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تاکستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بیان داشت: همه نهادها و سازمان ها باید دولت را در انجام دقیق  ماموریت ها و وظایف در خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم کمک کنند و دولت نیز باید بعنوان جزئی از حاکمیت اسلامی از اقتدار لازم برخوردار باشد تا کارگزان به منظور انجام وظیفه، پیگیری مطالبات رهبری و خدمت گذاری به مردم بتوانند از این جایگاه و اقتدار لازم در همه ابعاد و سطوح حفاظت و حراست کنند.
وی افزود: البته اقتدار با حکومت نظامی و برخورد خشن و تند با مردم به دست نمی آید بلکه حرکت در چارچوب قانون و اجرای دقیق قانون با همراهی و رضایت مندی قلبی و درونی مردم  می تواند اقتدار یک دولت اسلامی را تضمین و محقق کند.
استاندار تصریح کرد: دولت بدلیل مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی در سایه تحریم ها و فشارهای اقتصادی برای کشور بوجود آورده اند در شرایط سختی قرار دارد و از بدو پیروزی انقلاب دشمنان به دنبال این هستند که با تحمیل فشارها و سخت کردن شرایط زندگی برای مردم بتوانند در کشور بحران های اجتماعی و سیاسی ایجاد کنند  و از این طریق جمهوری اسلامی را به زمین زده و به سمت نقطه سقوط بکشانند.
همتی گفت: دشمن با تحریم فروش نفت و تحریم های بانکی سعی کرد هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کند بگونه ای که تمام واردات تکنولوژی  و محصولات اساسی با واسطه وارد کشور می شود و از این طریق هزینه های مضاعفی را بر تولید داخلی تحمیل می کرد.
نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد:اینها ملت ما را به درستی نشناخته اند  چون در چنین اوضاعی ملت با تحمل سختی ها توانست به قله های رفیع علمی و هسته ای دست یابد و با افزایش قدرت چانه زنی حقوق مسلم خود در حوزه هسته ای را تثبیت کند که در همین راستا آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز  اخیرا" به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران اذعان و اعتراف کرد.
وی بیان کرد:  اگرچه نظام جمهوری اسلامی با منطق قوی و گفت و گوی تیم مذاکره کننده توانست دشمن را خلع سلاح کند اما متاسفانه در مقام عمل بعضا" شاهد سنگ اندازی هایی از سوی دشمنان هستیم که امری طبیعی است .
استاندار اظهار کرد: در ابعاد داخلی نیز دولت تدبیر و امید توانست ناآرامی ها و تلاطمات حوزه اقتصادی، گرانی های روزانه وعدم معامله عوامل اقتصادی  با پول ملی را کنترل و با ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی و تثبیت نرخ ارز یک نوع امید را در بین مردم ایجاد کند که این واقعیت نشان از جهت گیری و رفتار صحیح ،درست و عقلانی دولت  دارد.
همتی عنوان کرد: علی رغم تنگناهای اقتصادی در طول دوسال گذشتته، دولت توانست نرخ بیکاری را دو دهم درصد نسبت  ابتدای سال 93 کاهش بدهد و در سال جاری نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته روند اشتغال،صادرات و تولید با تکیه بر مشارکت مردم  رونق خواهد یافت .
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به جهت گیری و سیاست های داخلی دولت یازدهم تصریح کرد: با حفظ سلایق سیاسی همه گروه های سیاسی باید تلاش کنند زیر چتر ولایت فقیه و قانون اساسی فعالیت کنند  و وحدت ،همدلی و توسعه را بعنوان محور و رمز موفقیت و تلاش خود تعریف کنند.
وی اضافه کرد: مسئولیت ها ،امانت است و باید در جهت خدمت هرچه بهتر به مردم بکار بسته شود و تغییر و تحولات مدیریتی نیز با هدف تزریق انرژی و نشاط جدید در جامعه صورت می گیرد.
استاندار با ترسیم اولویت ها و انتظارات از فرماندار جدید  تصریح کرد: هر مسئولی که به شکل مستقیم و با رای مردم و یا با انتصاب در پستی قرار می گیرد باید به اصل ولایت فقیه،اعتقاد قلبی داشته و در عمل بدان پایبند و ملتزم  باشد در غیر این صورت  جایگاه و مسئولیتش ،فاقد مشروعیت است.
وی افزود: در دولت دکتر روحانی همه آحاد مردم با یکدیگر برابر و یکسان هستند و فرمانداران و بخشداران موظف هستند با مردم در نهایت اخلاق حسنه رفتار کنند و به شیوه ای عادلانه  در جهت خدمت به مردم گام بردارند و  بدانند که به هیچ گروه و حزبی مدیون و بدهکار نیستند .
گفتنی است در این مراسم از زحمات ایرج حیدری بعنوان فرماندار سابق تقدیر و سیاوش طاهرخانی بعنوان فرماندار جدید تاکستان معرفی شد.

 اداره کل روابط عمومی استانداری ،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی