باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیرکل روابط عمومی استانداری خواستار شد:

لزوم دفاع مدیران سیاسی و فرمانداران از گفتمان دولت و پاسخگویی به انتقادات


نصرت اله علیرضایی در همایش فرمانداران و بخشداران  که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان داشت: دفاع  سیاسی از سیاست ها،مواضع و گفتمان دولت در گام اول برعهده مدیران سیاسی،فرمانداران و بخشداران است و روابط عمومی استانداری بستر انعکاس این مواضع را فراهم کرده و آمده هرگونه همکاری و همراهی در این زمینه است.
وی افزود: برخی از افراد و مدیران دفاع از دولت را به مفهوم اطلاع رسانی و انعکاس خدمات و بیان عملکرد و دستاوردهای دولت در بخش های مختلف معنی می کنند که این تحلیل جامع و دقیق نیست اگرچه به عنوان یک وظیفه و مسئولیت باید از سوی مدیران انجام شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تصریح کرد: معنی و مفهوم دقیق دفاع از دولت که مورد تاکید و دغدغه حامیان دولت می باشد تبیین سیاست ها و مواضع، شفاف سازی،تشریح و ترویج گفتمان دولت و پاسخ دادن به هجمه ها و انتقادات مخالفین می باشد که جای آن درفضای سیاسی و رسانه ای استان خالی است.
علیرضایی اظهار داشت: دفاع از عملکرد دولت ،تبیین سیاست ها و پاسخ گویی به  انتقادات در گام اول وظیفه مدیران سیاسی و فرمانداران است که انتظار می رود در این زمینه بیش از گذشته فعال باشند.
وی گفت: البته حامیان دولت در عرصه رسانه ها نیز باید بیش از گذشته و به شکل منسجم،هدفمند و با اتخاذ شیوه های منطقی و رعایت اصول اخلاقی و به شکل مستند و معقول فعال و به انتقادات و تخریب ها پاسخ بدهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی