باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس بخش دشتابی  برگزار شد


جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس بخش دشتابی  با حضور مسئولین ادارات مستقر در بخش و شوراهای  اسلامی  تابعه ،دهیاران به ریاست امینی بخشدار دشتابی در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل گردید.

 در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید امینی  بخشدار دشتابی  ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد :  روز قدس یک گردهمایی بزرگ در سطح         بین المللی است و تجدید میثاقی است با آرمانهای امام راحل ره،شهداء و مقام معظم رهبری است که در یک روز مشخص انجام     می شود

 بخشدار دشتابی  افزود:  مصرف اب چه در سطح خانگی و چه در سطح کشاورزی افزایش یافته که با مکانیزه نمودن و استفاده از سیستم های نوین آبیاری می توان از مصرف بی رویه آب جلوگیری کرد.




امینی در ادامه به بحث حضور اتباع افاغنه در سطح کشور به عنوان میهمان پرداخت و گفت : وجود این اتباع باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم در تمام سطوح  می شود و باعث تهدید زندگی برای مردم گردیده که حضور آنان چه با مجوز قانونی و چه بدون مجوز در سطح شهرستان  غیر قانونی می باشد.

بخشدار دشتابی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی خطرنشان کرد :  بحث رکود در کشور و بحث برجام چه از طرف موافقین و چه از طرف مخالفین باید منصفانه مورد بحث قرار بگیرد  و اگر تاکیدات و نهیب های رهبری نبود باعث سنگ اندازی دشمنان می گردید.

نوری فرماندهی حوزه مقاومت بسیج و عبدالملکی فرماندهی انتظامی بخش دشتابی نیز خواستار همکاری سایر دستگاهها در امنیت مسیر راهپیمایی شدند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

اقای امینی جلسه هماهنگی روز قدس چه ربطی به افاغنه واقتصاد مقاومتی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی