باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین :

در سطح استان قزوین هیچ گونه دریافت حقوق های غیرمتعارف وجود نداشته است

 

ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به موضوع فیش های حقوق های  نامتعارف اظهار کرد: همه ما باید از شخص دکتر روحانی و دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور که با جسارت و قاطعیت برخورد با این موضوع را در دستور کار قرار دادند تقدیر کنیم.

وی افزود: سیاست اصولی دولت تدبیر و امید این است که با پدیده ناپسند و ناخوشایند فیش های حقوقهای غیرمتعارف چه به صورت قانونی و یا غیرقانونی پرداخت شده است بدون هیچ گونه ملاحظه  و مسامحه ای    برخورد کنند و در این مدت که این موضوع در سطح افکار عمومی مطرح شده دولت اقدامات خود را تشدید کرده است و جلوی برداشت های غیرمتعارف را بسته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین  ضمن درخواست از مخالفین و منتقدین برای داشتن انصاف و عدالت در اظهار نظر ها خاطرنشان کرد: همه باید منصف باشند و جوسازی برعلیه دولت انجام ندهند چرا که این اقدام دولت نیازمند تشویق و تقدیر است.

رحیمی افزود: چنین برداشت های در دولت های  گذشته نیز وجود داشته اما کسی با این پدیده برخورد نکرد لاکن،  دولت تدبیر و امید با قوت و جسارت بدون اینکه موضوع را بخواهد انکار و یا لاپوشانی کند برخورد  کرد  چرا که این دولت اعتقاد و باور دارد باید با بی اعتدالتی به هر شکل آن برخورد شود .

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برخی از منتقدین دولت در خصوص فیش های غیرمتعارف برخورد منصفانه داشته اند تصریح کرد: سایر مخالفان و منتقدین نیز از اقدامات و برنامه های دولت که در جهت منافع کلان نظام و مردم و اجرای عدالت و حراست از اموال عمومی است حمایت و پشتیبانی کنند چرا که این دولت از انتقادهای سازنده و مشفقانه با آغوش باز استقبال می کند .

وی افزود: دولت علاوه بر برخورد قاطع و بدون اغماض با افراد متخلف در زمینه حقوق های  غیرمتعارف با هماهنگی و تعامل سایر قواه در حال تدوین و تهیه  قانون و آئین نامه های لازم برای بستن تمامی روزنه های سوء استفاده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در خصوص برجسته شدن زیاد موضوع حقوق های غیرمتعارف تصریح کرد:البته واقعیت این است که برخی از مخالفان دولت با برجسته کردن موضوع حقوق های غیر متعارف به دنبال سو استفاده و زیر سوال بردن دولت برای دست یابی به  اهداف سیاسی هستند.

وی یاداور شد :  مردم ما بسیار آگاه و هوشیار هستند و به درستی تشخیص می دهند که چه افراد و گروه های دلسوزانه و منصفانه موضوع حقوق های غیرمتعارف را پیگیری و مطرح می کنند و چه افراد و گروه های با برجسته کردن موضوع به دنبال جوسازی  و اهداف سیاسی و گروهی هستند.




رحیمی افزود: بی شک هیچ دولتی نمی تواند مدعی باشد که تمام برنامه ها و فعالیت هایش ایده آل و بدون اشکال بوده است اما همه منتقدان باید دلسوزانه و منصفانه و در جهت رفع اشکالات و کاستی ها نظرات و نقدهای خود را مطرح کنند .

وی تاکید کرد: منتقدان باید واقف باشند که نقاط قوت دولت ها نقاط قوت نظام است و تزریق روحیه یاس ،ناامیدی و بی اعتمادی در بین مردم به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و نباید اقداماتی انجام دهیم که با گذشت زمان و آشکار  شدن آثار تخریبی اقدامات ،  آن موقع پشیمان شویم و افسوس اقدامات گذشته را بخوریم .

این مقام مسئول افزود: کشور و نظام ما به اندازه کافی دشمن و بدخواه دارد و مصلحت نیست که دلسوزان و فرزندان انقلاب نیز در جهت تشدید اختلافات گام بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در زمینه احتمال وجود حقوق های غیرمتعارف در سطح  مدیران استان قزوین گفت: در این زمینه استعلامی از برخی دستگاهها که احتمال وجود چنین فیش هایی می رفت انجام  گرفت  که  با بررسی های صورت گرفته  مشخص گردید که   در سطح استان قزوین هیچ گونه دریافت حقوق های غیرمتعارف نداشته ایم

رحیمی یاداور شد : البته برخی گمانه زنی در خصوص پرداخت حقوق های غیرمتعارف به مدیران در برخی از بانک ها ، سازمان تامین اجتماعی و  شرکت های دولتی وجود داشت .

وی گفت : پرداخت حقوق  مدیران استان در سطح معقول بوده و حداکثر دریافت تعداد محدودی از مدیران  به 12 میلیون تومان می رسد  اما دریافت های  بیشتر مدیران استان  بسیار کمتر از مبلغ ذکر شده  است   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

با سلام
مدیران دو شرکت معروف استان به دلیل حقوق های نجومی برکنار شدن.
چرا خلاف واقع صحبت میشه
پاسخ:
سلام خواهشمند است نام دو شرکت  را برای بنده اسال کنید تا پیگیری لازم  صورت بگیرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی