باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صفری شهردار بوئین زهرا

 بافت های فرسوده شهر بوئین زهرا سامان دهی می گردد

 

مهندس علی صفری شهردار بوئین زهرا گفت : در بعضی از مناطق شهر بوئین زهرا بناهای فرسوده ای وجود دارد که در کنار خطرآفرین بودن، از زیبایی شهر نیز می کاهد و نیاز به شناسایی و ساماندهی دارد .

شهردار بوئین زهرا  افزود : در برخی موارد نیز از نظر امنیت اجتماعی موجب ناامنی شهروندان شده ومکانی جهت استقرار متخلفان و معتادان و مهم تر ازهمه امنیت عابرین وخودروها راسلب کرده است .

وی اضافه کرد : شهرداری بوئین زهرا  با ایجاد تمهیدات لازم و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت به منظور ساماندهی بافت های فرسوده اقدام نموده  است .

 صفری ایجاد امنیت و آرامش را یکی از مولفه های مشترک بین نهادهایی مثل شهرداری ، دادگستری و نیروی انتظامی توصیف و خاطرنشان کرد : همکاری و مساعدت این دستگاه ها در اجرای قوانین همچون تخریب بافت های فرسوده می تواند امنیت شهروندان را تا حدودی فراهم نماید و شهروندان می توانند ضمن تماس با شماره 137 موضوعات مرتبط شهری را مطرح نمایند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی