باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور مهندس حبیبی معاون عمرانی استاندای قزوین :

کلید شهر بیدستان به مرتضی ململی شهردارجدید بیدستان  واگذار شد

 

 

به گزارش خبرنگار ما  با منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار ، رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز ،  مهندس زاهد پور مدیر کل امور شهری استانداری ، جمعی از شهرداران شهر های استان قزوین ، مدیران و مسئولان شهرستان البرز ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان  و اقشار مختلف مردم  مراسم شهردار بیدستان در سالن امام علی این شهر برگزار شد

منوچهر حبیبی در آئین معارفه شهردار جدید بیدستان ،افزود : با وجود محدودیت های مالی ، با تدبیر مدیریت ارشد استان و همراهی خوب مدیران در حوزه های مختلف شاهد اقدامات خوب و رشد و شکوفایی در استان هستیم .

وی اضافه کرد : دولت تدبیر و امید همه عزم و همتش بر رساندن خدمات به دورترین نقاط کشور است .

حبیبی تصریح کرد : در استان قزوین نیز در طی سه سال اخیر در حوزه های گوناگون فعالیت های برجسته ای صورت گرفته و ظرف یکی دو ماه آینده خبرهای خوشی بویژه در حوزه های سرمایه گذاری و صنعت به مردم شریف استان می رسد .





معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به اقدامات خوب و تاثیر گذار استاندار قزوین ، گفت :در مدت ۸ ماه حضور ایشان در استان فعالیت ها شتاب بیشتری گرفته و آقای دکتر همتی تمام تلاش خود را می کند تا طعم خدمات به کام مردم شیرین شود .

وی افزود: استاندار در طول این مدت حداقل با یکصد چهره ملی و برجسته دیدار و مذاکره داشته و در خصوص مسائل مختلف استان به تفاهم های خوبی هم دست یافته ایم .

حبیبی ادامه داد : حداقل در هفته دو چهره و شخصیت ملی میهمان استان بوده که پیشرفت ، ترقی و توسعه را برای استان به ارمغان آورده است .




وی در ادامه نمره مدیران شهری را قابل قبول توصیف کرد و افزود : یک شهردار خوب باید برای مدیریت شهر برنامه داشته و از شم اقتصادی بالایی برخوردار باشد در حالی که یک مدیر فرهنگی هم باشد .

در پایان از خدمات رضا طاهری در طول هفت سال خدمت در شهرداری بیدستان تقدیر و مرتضی ململی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد .





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی