باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین:

تسهیلات بی سابقه دولت برای طرح های روستایی

ممدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت : جموع تسهیلاتی که توسط دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح های اقتصادی در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است یکی از بی سابقه ترین شرایط مساعد را برای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به بهبود معیشت روستائیان فراهم ساخته است.

کریم حبیبی انبوهی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر براساس تفاهم نامه 3 جانبه بین بانک سینا، بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی به تسهیلات متقاضیان سرمایه گذاری در مناطق روستایی 15% یارانه کارمزد و نرخ تسهیلات تعلق می گیرد که عملا با توجه به نرخ فعلی تسهیلات بانکی، به این طرح ها فقط 3 درصد نرخ بهره تعلق می گیرد.

وی همچنین از اختصاص 15 میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری های استان خبر داد و گفت: چنانچه دهیاری ها بتوانند واحد اقتصادی را در روستای محل خدمت خود راه اندازی کنند، حداکثر 3 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 8% دریافت می کنند.

این مقام مسئول  ادامه داد: براساس دستور العمل معاونت توسعه روستایی به طرح های مشارکتی روستایی که با عضویت حداقل 25 سرپرست خانوار راه اندازی شود تسهیلاتی معادل آورده و تا  حداکثر 4 برابر آورده با نرخ 4%  تپرداخت می شود.

وی همچنین گفت: علاوه بر این،صندوق کارآفرین امید، بسیج سازندگی ،کمیته امداد و سایر نهادهای مربوط نیز از کلیه فعالیت های اشتغال زایی و خود اشتغالی با اعطای تسهیلات مناسب حمایت می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی