باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در شهرک صنعتی آراسنج :

توسعه صنعت نیازمند تعامل مسوولان قضایی و سرمایه گذاران است

بمناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تور صنعتی آشنایی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی  با قوانین مربوط به نحوه سرمایه گذاری و آگاهی مسوولان قضایی از مشکلات و کمبودهای موجود در بخش صنعت در شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد.

به مناسبت 21 مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک، تور صنعتی قضات با حضور تعدادی از قضات محاکم قضایی شهرستان بوئین زهرا و با هدف ایجاد تعامل بیشتر حوزه صنعت و آشنایی قضات محاکم قضایی با مشکلات پیش روی صنعت و تولید کنندگان شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد.

در این جریان این بازدید خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در شهرکهای صنعتی جهت تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی حضور مسوولان قضایی در شهرک های صنعتی موجب ارتقا و تسریع صدور رای و اشراف کامل بر مسایل سرمایه گذاران در صورت بروز مشکل و اختلاف خواهد شد .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین حضور مسوولان قضایی در شهرک های صنعتی و در کنار واحدهای تولیدی را نشان دهنده نگاه مثبت رئیس کل دادگستری و محاکم قضایی شهرستانها دانست.



در پایان این بازدید صنعتی در خصوص قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی و اهمیت تائید و تنفیذ فسخ آن در محاکم قضایی در راستای پویایی صنعت در شهرکهای صنعتی-  اهمیت صدور دستور توقف عملیات پروژه های اجرایی توسط محاکم قضایی در شهرکهای صنعتی و خسارات ناشی از آن به شهرکهای صنعتی -  تبیین نوع قراردادهای منعقده در شهرکهای صنعتی ( واگذاری حق انتفاع و بهره برداری ) و تفاوت آن با قراردادهای انتقال قطعی زمین تخصیصی به صاحبان صنایع در خارج از شهرکها -  شهرک سازی و معارضین ودر پایان تبیین فلسفه ایجاد شرکت شهرکهای صنعتی ، اهداف و سیاستهای آن به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

گفتنی است از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور تاکنون شرکت شهرکهای صنعتی قزوین 106 تور صنعتی با تعداد دو هزار و 725  نفر شرکت کننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرده که حضور قضات محاکم قضایی در این تور بازدید برای ششمین بار در استان قزوین انجام گردیده است.

این تور صنعتی با حضور معاون توسعه اقتصادی و منطقه ای استاندار ، فرماندار بوئین زهرا ، رئیس دادگستری و دادستان بوئین زهرا ، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع معادن استان ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و تعدادی از قضات محاکم قضایی برگزار شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی