باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


استاندار قزوین:

باید کارآمدی نظام دینی را به دنیا ثابت کرد




فریدون همتی در آیین آغاز عملیات اجرائی ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان بوئین زهرا افزود: دشمنان تلاش می کنند تا بگویند نظام دینی از کارآمدی خاصی برخوردار نیست و دین از سیاست جدا است اما ما باید با کار و جدیت برای پیشرفت جامعه دینی از هیچ عملی فروگذار نکنیم و این ادعای دروغ را باطل سازیم.
وی ادامه داد: ما باید اثبات کنیم که جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نظام دینی الگوی جدیدی برای مدیریت است و مردم در آن از آزادی و رفاه مطلوبی برخوردار هستند.
همتی با بیان اینکه دشمن از همه توان رسانه ای و تبلیغاتی خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بهره می برد افزود: دشمنان بدنبال نابود کردن باورهای مردم هستند، بنابراین مدیران وظیفه دارند تا با جدیت بیشتر برای خدمت رسانی به مردم، این نقشه شوم را خنثی سازند.
استاندار قزوین همچنین در آیین بهره برداری از سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد بوئین زهرا با اشاره به لغو تحریم ها و قطعنامه های صورت گرفته در جریان توافق هسته ای و برجام افزود: با تلاش ها و تدابیر هوشمندانه رهبری و حمایت مردم، ادعاهای دروغ دشمن مبنی بر فعالیت نظامی ایران در بخش هسته ای از اذهان رخت بربست و دشمن خلع سلاح شد.
همتی در ادامه به شرایط آغاز بکار دولت اشاره کرد و گفت: دولت در شرایط سختی آغاز به کار کرد که تحریم ها وجود داشت و شاهد کاهش قیمت نفت بودیم با این وجود خدمات ارزنده به کشور ارائه شد که تک رقمی شدن نرخ تورم و ثبات در بازار از جمله آنها بود.
وی در ادامه گفت: زمانی در مقابله با دشمن از کمترین امکانات نظامی و دفاعی برخوردار بودیم و حتی در تامین سیم خاردار نیز با مشکل مواجه بودیم اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی استعدادهای دانشمندان جوان خود، شاهد دست یابی به فناوری ها و دستاوردهای زیادی هستیم که از آن جمله باید به تسلیحات دفاعی پیشرفته مانند موشک های قاره پیما اشاره کرد.
استاندار قزوین برای بازید و افتتاح چندین پروژه عمرانی و صنعتی روز یکشنبه به شهرستان بوئین زهرا سفر کرده است.
شهرستان بوئین زهرا در 55 کیلومتی جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

گزارش ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی