باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


جانشین سپاه قزوین:

یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم در قزوین برگزار می شود






















سرهنگ عباس برزگر در نشست خبری در محل سپاه ناحیه قزوین اظهارداشت: به منظور گرامیداشت یاد شهدای حرم یادواره شهدا این هفته در قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود:مقام معظم رهبری در خصوص مدافعان حرم فرمودند اگر این شهدا از حریم اهل بیت در سوریه و عراق دفاع نکرده بودند امروز باید در همدان و کرمانشاه از مرزهای خود صیانت می کردیم و با تکفیری ها می جنگیدیم.

برزگر تصریح کرد: این شهدا در غربت به حق پیوستند و با کمک به جبهه مقاومت در برابر استکبار ایستادگی کردند تا درس مقاومت همواره در تاریخ زنده بماند.

همکاری دستگاههای اجرایی در برگزاری یادواره قابل توجه است

جانشین سپاه قزوین یادآورشد: در میان شهدا دو خانواده شهید از کشور افغانستان، دو شهید از پاکستان، یک شهید از عراق است که خانواده آنها دعوت شده اند و ۱۵ خانواده شهید هم اهل تسنن هستند که نشان می دهد برای حراست از حرم آل الله بین شیعه و سنی اتحاد و همبستگی دراوج خود است.

وی گفت: یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم روز ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار خواهد شد و از اولین سرود ویژه مدافعان حرم نیز رونمایی می شود.

برزگر اضافه کرد: پیکر شهید گل محمد غلامی روز سه شنبه به شهرستان بویین زهرا منتقل شده و در شهر سگزآباد به خاک سپرده خواهد شد.

جانشین سپاه قزوین با تقدیر از همکاری دستگاههای اجرایی بیان کرد: تندیس توسط اصناف، محل اقامت توسط دانشگاه آزاد اسلامی و فرمانداری، محل برگزاری یادواره توسط دانشگاه بین المللی و سایر هماهنگی ها توسط سپاه انجام شده است.

وی از عموم مردم و خانواده شهدا خواست باشرکت در یادواره شهدای مدافعان حرم نسبت به این گلگون کفنان ادای احترام کنند و یادشان را زنده نگهدارند.

خبرنگار مهر،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی