باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:
غدیر مهم ترین واقعه تاریخی عالم خلقت است
حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی با بیان اینکه عید غدیر در بین مناسبت های مذهبی به عنوان بزرگ ترین عید اسلامی است گفت: غدیر مهم ترین واقع تاریخی عالم خلقت است و مساله اصلی در آن امامت و ولایت است.
وی ادامه داد: از آنجا که عبودیت به عنوان فلسفه خلقت در قرآن کریم عنوان شده است بهترین و کامل ترین روش عبودیت باید در کامل ترین دین الهی یعنی اسلام باشد و از روز غدیر خم در قرآن کریم به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت نام برده شده است لذا می توان از مجموع این آیات به اهمیت غدیر پی برد.
رحیمی تنها راه سعادت دنیوی و اخروی را تمسک به ولایت اهل بیت و خصوصا میرالمومنین به عنوان وصی پیامبر (ص) برشمرد و افزود: اندیشمندان شیعه وسنی در کتب معتبر خود از واقعه غدیر یاد کرده اند و اگر تعصبات اشتباه ونابجای برخی نویسندگان و تاریخ نگاران نبود امروز دنیای اسلام دچار این تشتت نمی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به اینکه نیاز به وحدت در بین فرق اسلامی امروز بیش از پیش احساس می شود ابراز داشت: این وحدت و تقریب مذاهب می تواند با محوریت غدیر که مورد اعتراف همه صاحب نظران و متفکران اسلامی است تحقق یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی