باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
    قموشی عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان : اجتماع‌کنندگان عاشورایی شهر دانسفهان در مرکز شهر، اوج محبت و ارادت را به اهل‌بیت پیامبر(ص) اثبات کردند.
photo_2016-10-13_09-50-32

محمد قموشی در حاشیه اجتماع پرشور عاشورائیان شهر دانسفهان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه ۳ صدا و سیما و فارس در بویین‌زهرا با اشاره به اینکه تجمع عظیم مردم و هیأت‌های عزاداری و سوگواری دانسفهان نمایشی بی‌نظیر از اتحاد و همدلی عاشورامنشان را به نمایش گذاشت، اظهار داشت: مردم شهیدپرور و مؤمن دانسفهان اعم از پیر و جوان و زن مرد با تمام توان عصر عاشورا برای خاندان رسول‌الله سینه‌زنی کرده و مویه‌کنان اشک ماتم و اندوه سر دادند.

photo_2016-10-13_10-50-47 photo_2016-10-13_10-50-56

 

وی بیان کرد: اجتماع‌کنندگان عاشورایی شهر دانسفهان در مرکز شهر، اوج محبت و ارادت را به اهل‌بیت پیامبر(ص) اثبات کردند.

عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان ادامه داد: ۱۴ نفر از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت که بسیاری از آن‌ها جزو پیرغلامان و نوکران سیدالشهدا(ع) محسوب می‌شوند، اجتماع عزاداری دانسفهان را با نوای کربلایی خود حال و هوای خاصی بخشیده و روایت عصر عاشورا و وداع جانسوز و جانگداز حضرت زینب(س) را برای مردم به نمایش گذاشتند.


img_2025




قموشی با قدردانی از تلاش و پیگیری صدا و سیمای مرکز قزوین و واحد سیار حاضر در اجتماع عزاداری تصریح کرد: جوانان خادم‌الحسین که در کسوت نوکری سیدالشهدا(ع) در طول هفته اخیر تلاش شبانه‌روزی داشتند، مایه افتخار حسینی و عاشورایی هستند.

این مسؤول بیان کرد: اجتماع عصر عاشورا پیام‌های بی‌شماری برای جهان دارد که مقاومت بر حق و بیداری در برابر شمر و خولی‌های زمانه به عنوان  مهم‌ترین درس‌های مکتب عاشورایی امام حسین(ع) به شمار می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان با تسلیت شهادت شیعیان نیجریه و حمله بمب‌افکن‌های رژیم سعودی به یمن به ساحت امام عصر(عج) تأکید کرد: شیعه ریشه در قیام عاشورا و خیمه‌های سوخته زینبی دارد و با حول قوه الهی خون مظلومان به خاک و خون کشیده شده در محله‌های شیعه‌نشین نیجریه و همچنین مبارزان یمنی طاغوت آل‌سعود را از ریشه برکنده و نابود می‌کند.

photo_2016-10-13_09-50-25


منبع پایگاه خبری و تحلیلی شهر دانسفهان




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی