باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

 منتقدین دولت با انصاف بیشتری عملکرد دولت را قضاوت کنند

ایوب رحیمی، معاون سیاسی وامنیتی استاندارقزوین گفت: منتقدین دولت با انصاف بیشتری اقدامات وفعالیت های دولت را قضاوت کنند.

رحیمی در گفت وگوی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار مینودر ضمن قدردانی دوباره  از حضور گسترده و باشکوه مردم استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید افزود: حضور در بین مردم یکی از ویژگیهای مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این سنت حسنه همواره مورد تاکید امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری بوده است ؛ زیرا سفرهای استانی وحضورمسوولان به ویژه دولت مردان رابطه ی بین مردم و آنان را مستحکم تر می کند. 

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی وحضور در تمام مناطق از تاکیدات مهم دکتر روحانی در دوران انتخابات بود تصریح کرد: بعد از استقرار دولت تدبیر و امید رییس جمهور محترم وهیئت دولت این شعار تبلیغاتی یعنی سفرهای استانی را جامه ی عمل پوشاندند و بصورت منظم و با برنامه ریزی  مدون و هدفمند پیگیری و انجام دادند.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: مردم استان قزوین پس از سه سال انتظار در مهرماه سالجاری میزبان سفر پر خیر و برکت دولت تدبیر و امید به زادگاه شهیدان رجایی و بابایی بودند و انصافا مردم مهمان نواز و ولایت مدار استان قزوین استقبال تاریخی ،ماندگار و کم نظیری را از کاروان دولت تدبیر و امید داشتند.

وی افزود : بنده لازم می دانم که از همه عوامل اجرایی سفربه ویژه استاندار محترم که نقش محوری را در این خصوص داشت ، نیرو های امنیتی و نظامی ، مدیران دستگاه های اجرایی استان ، فرمانداران و بخشداران ، اصحاب رسانه  وصدا وسیمای مرکز قزوین که نقش تاثیرگذاری در خلق حماسه استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید داشتند قدردانی  می کنم.

رحیمی ادامه داد: قبل از سفر با حضور مسوولان نهاد رییس جمهوری و همچنین کارشناسان و مدیران اجرایی استان مصوبات سفر به طور دقیق و بر اساس اولویت ها و واقعیت های استان مورد بررسی دقیق قرار گرفت و به تصویب رسید 

رحیمی با بیان اینکه اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین تحول آفرین و راهگشا خواهد بود تاکید کرد : اگر به مصوبات و اهداف های تعیین شده ی سفرکاروان دولت تدبیر و امید به صورت دقیق و هدفمند عمل گردد شاهد گشایش ها و تحولات امید آفرینی در جامعه و معیشت مردم  در همه ی طبقات خواهیم بود.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اظهار نظر ها در کم رنگ کردن دستاورد های سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان قزوین عنوان کرد : انتظار ما از منتقدین دولت این است که با انصاف بیشتر اقدامات و فعالیت های دولت را مورد قضاوت قراردهند.





این مقام مسوول تاکید کرد : البته شاید بخشی از انتقادات به خاطرنبود آگاهی دوستان منتقد از مصوبات سفر بوده که لازم است مسوولان اجرایی به خصوص مدیران روابط عمومی ها اطلاع رسانی های لازم را در زمینه نتایج و دستاورد های سفر داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در جهت استفاده از تمامی نظرات و دیدگاه های جریانات و گروه های مختلف سیاسی خاطرنشان کرد : مدیریت ارشد استان هم در همین راستا هدف خود را استفاده از تمامی نظرات و دیدگاه های فعال سیاسی و اجتماعی استان قرارداده و همچنان بر مشی و اصول خود پایبند هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت : مدیریت استان دست تمامی منتقدان دلسوز که نقد های خود را دلسوزانه و به دور از هر گونه بی انصافی و جهت گیر های سیاسی ارایه می دهند به گرمی می فشارد و اعتقاد دارد که توسعه استان ورفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشت در سایه استفاده از تمامی ظرفیت ها و آرامش استان امکانپذیر است.

این مقام مسوول افزود:  دولت تدبیر و امید در سطح کلان نیز ارتباط خوب و تعریف شده ای با منتقدان دلسوز دارد و تلاش ما نیز در استان پرهیز از هر گونه حاشیه سازی ها و استفاده از تمامی ظرفیت ها می باشد.

وی تاکید کرد : تمام توان دولت تدبیر و امید در سطح کلان بر خدمت رسانی صادقانه به مردم متمرکز شده است و خود را هرگز درگیر حاشیه ها نکرده ایم و تلاش ما نیز چنین بوده که صادقانه و شبانه روزی در جهت عمران و آبادی استان و رفع مشکلات مردم گام برداریم.

رحیمی اعلام کرد : با سفر ریاست جمهوری وهیئت دولت به استان در مجموع54 پروژه و طرح با اعتباری بیش از 919 میلیارد تومان به تصویب رسید.




معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت : از مبلغ 919 میلیارد تومان مصوب شده 541 میلیارد آن در سال جاری جذب و مبلغ 378 میلیارد تومان باقیمانده در سال96 تخصیص خواهد یافت.

5 طرح و پروژه با مبلغ90 میلیارد تومان در حوزه عمران و شهری ، 9 طرح و پروژه با اعتبار 204 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و 10 طرح و پروژه با اعتبار 266 میلیارد تومان در حوزه ی ساماندهی منابع آب از جمله مصوبات و رهاورد سفر کاروان دولت تدبیر و امید است که رحیمی با یادآوری آنها گفت : در حوزه ی علمی و فناوری15 طرح و پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان ، در حوزه ی بهداشت و درمان 3 طرح و پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان ، در حوزه حمل و نقل 6 طرح و پروژه با اعتبار 259 میلیارد تومان ،در حوزه ی ورزش و جوانان54 طرح و پروژه7/6 میلیارد تومان بخش دیگری از مصوبات استان قزوین در جریان سفر ریس جمهور به استان قزوین بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بر مشارکت وهمکاری مردم با مسوولان در اجرای مصوبات سفر تاکید کرد و یادآور شد: برای رسیدن به این مهم از همه شهروندان و هم استانی های عزیز تقاضای همراهی و مساعدت داریم و دست همگان را برای تحقق اهداف و مصوبات سفر به گرمی می فشاریم

رحیمی تاکید کرد : در اینده از سوی مسئولان مربوطه در تمامی بخش  ها به طور مفصل و دقیق دستاورد های این سفر و مصوبات مربوط به هر بخش اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم استان به طور کامل در جریان مصوبات هر بخش قرار بگیرند


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی