باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خضری بخشدار آبگرم :

طرح نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی روستا های بخش آبگرم انجام شد

 

 

سید مهدی خضری بخشدار آبگرم در گفتگویی اختصاصی با ولی اله  حسین زاده خبرنگار ما با یاداوری عزم و اراده دولت تدبیر و امید در جهت عمران و ابادی روستا ها اظهار کرد : در همین راستا در دولت تدبیر و امید روستا های بخش آبگرم یکی از بهترین و ماندگا ترین دوران حیات خود را در زمینه اجرای پروژه های عمرانی را تجربه نمودند .

 وی افزود : با حمایت مسئولان استان و شهر ستان و همچنین پیگری  های انجام شده پروژه و تعداد زیادی پروژه و طرح های تحول افرین و زیر بانیی در روستا های بخش ابگرم به ثمر نشسته است .

خضری اجرای طرح نهضت آسفالت  معابر اصلی و فرعی روستا ها ی بخش آبگرم را یکی از مهمترین و شاخص ترین پروژه های عمرانی دانست  و خاطرنشان کرد : دراین طرح  بخش زیادی  از معابر روستا های بخش  زیر سازی و اسفالت شدند .

بخشدار ابگرم تصریح کرد : معابر اصلی و فرعی روستا های ارتش آباد ، کلنجین ، یاستی بلاغ ، سیراب ، نجف آباد به طور کامل زیر سازی و اسفالت شدند که انجام اسفالت تمامی معابر اصلی و فرعی در روستا یکی از اقدامات ماندگار و منحصربفرد  دولت تدبیر و امید در بخش ابگرم است.




نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش ابگرم یاداور شد :  قرارداد زیر سازی و اسفالت روستا ها ی  ایلدرجین و داخرجین با پیمانکار مربوطه منعقد گردیده اما به علت اجرای طرح علمک گذاری انشعابات گاز به تعویق افتاده است.

وی تاکید کرد :    تاخیر اجرای طرح نهضت اسفلت در این دو روستا  در جهت  جلوگیری از هدر رفتن بیت المال  و دو باره کاری و استفاده صحیح و حداکثری از بیت المال بوده است .

خصری در خصوص میزان اعتبار هزینه شده در پروژه اجرای طرح نهضت آسفالت    معابر اصلی و فرعی روستا های بخش آبگرم  گفت : در مجموعه جهت اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده است.

بخشدار ابگرم یاداور شد : بخش قابل توجه این اعتبار از طریق تخصیص قیر مجانی برای روستا ها و همچنین اعتبارات بنیاد مسکن و کمک  خیرین  روستا ها تامین گردیده است.



وی افزود : با توجه به تعاملات و هماهنگی خوبی که بین مدیریت استان و شهرستان در جهت فراهم نمودن زیر ساخت های لازم در روستا ها وجود دارد تلاش داریم که با تامین اعتبارات فاز های بعدی طرح نهضت آسفالت  معابر اصلی و فرعی روستا های باقی مانده بخش ابگرم را اجرا نمائیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی