باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی :

ترمیم کابینه دولت یازدهم در جهت پاسخگویی مثبت به انتظارات مردم بود



حجت الا سلام و المسلمین شیخ قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به تغییرات انجام شده در  کابینه دولت یازدهم   اظهار داشت : افکار عمومی از مدتها پیش منتظر  ترمیم کابینه دکتر روحانی بودند که این انتظار و توقع بعد از انتخابات 7 اسفند و تشکیل مجلس دوره دهم بیشتر شد و مردم بی صبرانه در انتظار تصمیمات دکتر روحانی برای تغییر در بدنه دولت بودند .

 وی افزود : بالاخره چند روز پیش دکتر روحانی  بعد از مدتها ارزیابی  به انتظار و توقع مردم پاسخ مثبت دادند و دست به ترمیم کابینه دولت زدند که این اقدام رییس جمهور را به فال نیک می گیرم .

 نماینده ادواره مختلف مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار مردم از ترمیم کابینه بیش از انچه که تاکنون صورت گرفته  می باشد  افزود :   البته همه ما و مردم معذوریت و محدودیت های اقای روحانی را درک می کنند لذا  امیدواریم که تغییرات انجام شده  خون تازی دربدنه دولت  جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم  تزریق کند.

  حجت الا سلام و المسلمین علیخانی با یاداوری اینکه   وزیران قبلی در حد توان فعالیت و تلاش داشته اند  تاکید کرد :  امیدواریم جایگزین وزیران   قبلی افراد توانمند ، با تجربه ، خوش نام و با انگیزه بالا انتخاب شوند تا مردم نتیجه ی ملموسی از تغییرات را در دولت یازدهم لمس کنند .



نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود :  با برخورد های که در چند روز گذشته با مردم داشته ایم از تغییرات انجام شده در بدنه دولت یازدهم استقبال و ابراز خوشحالی کرده اند .

  مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص احتمال تغییرات دیگر در بین وزیران دولت یازدهم افزود : بنده با توجه به تجارب خود و شرایط موجود هرگونه تغییر دیگری را در بین وزیران کابینه  تا پایان دولت یازدهم بعید می دانم مگر اینکه شرایط خاصی از جمله استیضاع وزراء  پیش اید ، که انهم بعید به نظر می رسد 

.

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی با تاکید بر اینکه باید در  انتخاب و معرفی  وزراء پیشنهادی دقت لازم در خصوص توانمندی ، سوابق گذشته ، کارایی  و ...  انان  صورت بگیرد خاطرنشان کرد : اگر وزیران  پیشنهادی دولت  قوی ، دارای سوابق موفق وخوش نام باشند  و قبل از معرفی نیز  با فراکسیون های مجلس بویژه فراکسیون امید که هوادار دولت هستند و همچنین رییس مجلس رایزنی و مشورت انجام شود  در خصوص کسب رای اعتماد نمایندگان به وزیران پیشنهادی  مشکلی بوجود نخواهد آمد  در غیر اینصورت امکان دارد که برای کسب رای اعتماد وزیران  پیشنهادی دولت با مشکلاتی مواجه گردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی