باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



رئیس اداره تعاون روستایی بوئین زهرا:

۴۴میلیارد ریال تسهیلات توسط تعاون روستایی بوئین زهرا پرداخت شد




























  رئیس اداره تعاون روستایی بوئین زهرا، از پرداخت ۴۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال تسهیلات توسط ۲ واحد اعتباری تعاونی روستایی این شهرستان خبر داد.

مسعود آرامیده با اشاره به فعالیت ۲ واحد اعتباری تعاونی روستایی آرش و سعید اعلام کرد: مجموعاً این تعاونی ها ۶ هزار و ۶۶۲ نفر عضو دارد که ۴۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال سپرده جذب کرده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا در ادامه افزود: ۳ هزار و ۲۱۵ فقره وام به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال به اعضاء پرداخت شد و این تسهیلات در قالب بخش کشاورزی، ازدواج، خرید کالا و... و. ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی باید به ارکان اصلی تامین امنیت غذایی توجه شود، گفت: برای توسعه بخش کشاورزی ارائه تسهیلات ارزان و سریع به تولیدکنندگان این بخش در اولویت قرار دارد.

آرامیده یادآور شد: تعاونی های روستایی یک اجتماع مستقل از افرادی است که به طور داوطلبانه برای رفع نیازها و آرمان های مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود به وسیله یک بنگاه اقتصادی با مالکیت مشترک و نظارت مردمی گرد هم می آیند.
مهر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی