باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



انتصاب جدید در بابل:

قربانعلی ولی‌زاده‌ بخشدار جدید گتاب شد


 
با حضور مسئولان شهرستان بابل مراسم معارفه قربانعلی ولی‌زاده‌بورا بخشدار جدید گتاب برگزار شد.
قربانعلی ولی‌زاده‌ بخشدار جدید گتاب شد
طی مراسمی با حضور محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل و جمعی از پرسنل فرمانداری و بخشداری گتاب قربانعلی ولی‌زاده‌بورا به عنوان بخشدار جدید بخش گتاب شهرستان بابل معرفی شد.

در ابتدای این مراسم فرماندار بابل با تقدیر و تشکر از زحمات نادر حسینی بخشدار سابق گتاب اظهار کرد: با توجه به این که هدف دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت‌های همه مردم است امیدواریم این مسئله در امور اجرایی و کاری مسئولان نقش اساسی ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به شناختی که از آقای ولی‌زاده داریم مطمئن هستیم مانند گذشته در بخش گتاب مشکلی نخواهیم داشت و تا به امروز بخشدار قبلی عملکرد قابل ملاحظه‌ای در همکاری از خود برجای گذاشت.

فرماندار بابل در پایان با تاکید بر پاکدستی مدیران گفت: هیچ چیزی برای یک مدیر ارزشمند‌تر از آن نیست خادم به مردم باشد و به او بگویند در طول خدمتت صادق و پاکدست بودی و مردم از او به نیکی یاد کنند.

در بخش دیگری از این مراسم نادر حسینی بخشدار سابق گتاب افتخار خود را خدمت به مردم منطقه ای دانست که ۱۷۸ شهید دارد و تصریح کرد: مردم منطقه در همه صحنه‌های انقلاب حامی نظام و دولت بودند و این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت مالی در سال ۹۴ و ۹۵ باز کارهای خوبی در بخش گتاب انجام شد که با همکاری مردم و مسئولان این امر محقق شد و از استقرار برخی از نمایندگی‌ها، دفاتر ادارات و سازمان‌های دولتی در بخش برای کم کردن بار مشکلات اداری مردم به عنوان نمونه گویا نام برد.

بخشدار سابق گتاب با عرض گلایه از نحوه اطلاع‌رسانی این تودیع و معارفه گفت: بهتر بود با توجه به خدمت ۳۲ ساله اینجانب در مجموعه حداقل ۲ روز زودتر خبر این مراسم به بنده داده می‌شد تا برنامه معارفه بخشدار جدید با حضور همه مسئولان بخشی و شهرستان بابل به شیوه بهتری انجام شود.

در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات حسینی بخشدار سابق و اهدای لوح سپاس به نامبرده قربانعلی ولی‌زاده‌بورابصورت رسمی به عنوان بخشدار بخش گتاب شهرستان بابل معرفی شد.

گفتنی است قربانعلی ولی‌زاده‌بورا سابقا به‌عنوان بخشدار رامند شهرستان بوئین‌زهرا در استان قزوین مشغول به فعالیت بوده است.














بابل نوین، 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی