باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین: برندسازی محصولات تولیدی استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد





فریدون همتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی بخش رامند، افرود: هر بخش از استان قزوین دارای استعداد و ظرفیت های ویژه ای است که باید ضمن برجسته کردن و تقویت آنها، به مردم نیز خوب شناسانده شود.
به گفته وی، با برنامه ریزی مناسب و هدفمند از ظرفیت حاشیه بزرگراه ها و آزادراه های استان برای عرضه محصولات بومی مناطق مختلف نیز باید به خوبی استفاده کرد.
همتی در ادامه به توانمندی های اقتصادی بخش رامند اشاره و یادآور شد: این بخش در حوزه های مرتبط با کشاورزی از جمله دامپروری و صنعت تولید کفش دارای جایگاه ویژه ای است.




استاندار قزوین اضافه کرد: باید صنعت کفش دانسفهان را که در حال حاضر کمتر مورد شناخت مردم قرار دارد به یک برند مطرح و ملی تبدیل کرد تا با این کار ضمن رونق صنعت کفش منطقه، موجب تقویت اشتغال و تولید این بخش نیز شود.
وی افزود: به گفته مسئولان شهرستان بوئین زهرا کارگاه های تولید کفش در دانسفهان می تواند به 120 کارگاه افزایش یابد که ما در این رابطه کمک و حمایت های لازم را به تولید کنندگان ارائه خواهیم داد.
استاندار قزوین در پایان یادآور شد: تولید کنندگان بخش رامند در صورت نیاز به سرمایه در گردش خود به طور کامل مورد حمایت قرار خواهند گرفت.



در حال حاضر 60 کارگاه تولید کفش در شهر دانسفهان مشغول به فعالیت هستند.
استاندار قزوین روز چهارشنبه به منظور بازدید از سطح توانمندی های اقتصادی بخش رامند به دانسفهانف مرکز این بخش سفر کرد.
بخش رامند با مرکزیت شهر دانسفهان در 35 کیلومتری غرب شهرستان بوئین زهرا در جنوب استان قزوین واقع شده است.

 گزارش ایرنا،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی