باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین از چند واحد تولیدی در ناحیه صنعتی دانسفهان بازدید کرد

  ب
  در جریان این بازدید طرح توسعه شرکت شهدانه واحد فرآوری و بسته بندی کشمش با 30 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیدن از شرکت ناردین تولیدکننده آرد سوخاری مورد استفاده در صنعت غذایی که بخشی از نیاز کشور به این محصول از خارج را کاهش می دهد از دیگر بخش های بازدید استاندار قزوین از ناحیه صنعتی دانسفهان بود.
اکسیر شاداب، دام استریل، شیرکوه لبن و انصاری نیز واحدهای صنعتی در حال ساخت یا آماده بهره برداری بودند که استاندار قزوین در ناحیه صنعتی دانسفهان از آنها بازدید کرد.
این واحدها پس از بهره برداری به ترتیب در زمینه تولید انواع دارو برای دام و طیور، خوراک دام و طیور، انواع لبنیات و آب آشامیدنی فعالیت خواهند کرد.



استاندار قزوین دراین بازدید با تاکید بر حمایت مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه اقتصاد و همچنین بانک ها از واحدهای تولیدی استان، در جریان مسائل و مشکلات واحدهای مستقر در ناحیه صنعتی دانسفهان قرار گرفت.
روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، ارسلان قاسمی فرماندار بوئین زهرا، علی پرزحمت مدیرکل صنعت،معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی نیز در این بازدید استاندار قزوین را همراهی می کردند.



ناحیه صنعتی دانسفهان در بخش رامند شهرستان بوئین زهرا واقع در جنوب استان قزوین قرار دارد.
این ناحیه صنعتی دارای 40 واحد تولیدی بهره بردار و 30 واحد در حال ساخت است.
استان قزوین دارای 14 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.

گزارش ایرنا،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی