باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین: برای انتخاب و تغییر مدیران فشاری متوجه بنده نیست


 


فریدون همتی چهارشنبه شب در جریان بازدید از ناحیه صنعتی دانسفهان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از وی در خصوص احتمال تغییر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خود سوال کرد، افزود: هیچ مدیری قرار نیست برای همیشه در یک پست به فعالیت بپردازد و یک روز دوران خدمت همه از بخشدار و فرماندار گرفته تا معاون استاندار و استاندار به پایان رسیده و یا مسئولیت آنها تغییر پیدا می کند.
نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت:هر تغییری که به صلاح مردم و دولت باشد و به پیشبرد بهتر امور و کارها منجر شود باید از آن استقبال کنیم.
وی همچنین اظهار کرد: البته گروه های سیاسی و شخصیت های حامی دولت حق دارند نظرهای مشورتی خود را بیان کنند و در همه دولت ها این یک روند طبیعی است.
استاندار قزوین اضافه کرد: شخصیت ها،گروه ها و جریان های مختلف سیاسی و به ویژه حامی دولت همواره نظرهای مشورتی خود را بیان کرده و گاهی اوقات نیز برای برخی پست ها، افرادی را پیشنهاد می کنند که پس از بررسی و احراز شایستگی و کار آمدی از آنها استفاده می شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه در تصمیم های خود برای تغییر و تحول در مدیران دارای استقلال رای است، افزود: در این رابطه هر تصمیمی گرفته شود، نتیجه تشخیص خودم است.
پیشتر برخی جریانهای سیاسی تندرو و رسانه های حامی آنها، نماینده عالی دولت در استان را به انتخاب مدیرانی تحت تاثیر فشارهای سیاسی ، متهم ساخته بودند.

 گزارش ایرنا،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی