باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حراست ها همراه فرمانداران در خدمات رسانی بهتر به مردم



مدیر کل حراست استانداری در دیدار صمیمانه با فرماندار بوئین زهرا:

حراست ها همراه فرمانداران در خدمات رسانی بهتر به مردم

مدیر کل حراست استانداری در دیدار صمیمانه با فرماندار بوئین زهرا گفت: حراست ها در خدمات رسانی بهتر به مردم فرمانداران را همراهی می کنند.

"بهزاد پرویزی"در این دیدار در سخنانی مدیران توانمند را بازوان اجرایی کشور دانست که با خدمات ارزنده ی خود سرافرازی و عظمت را برای  نظام جمهوری اسلامی به ارمغان می آورند.
مشاور استاندار افزود: مدیران می بایست به عنوان کارگزاران دولت کوشش و تلاش خود را در راستای خدمات رسانی به مردم و جلب رضایت عمومی به کار گیرند.
وی ادامه اداد: حراست ها به عنوان دست راست مسئولان و مدیران آنان را در مسیر خدمات رسانی بهتر و روانتر یاری می نمایند و به عنوان چشم و گوش دستگاههای اجرایی در راستای حل مشکلات و موانع جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
وی افزود: حراست ها با تقویت فضایی توام با همدلی و انسجام زمینه ی فعالیت مناسب و مطلوب دستگاهها را در راستای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم فراهم سازند.
مدیر کل حراست استانداری در ادامه صیانت از کارکنان دستگاهها و ادارات دولتی را از وظایف حراست ها اعلام کرد و افزود: مدیران و کارکنان حراست ها در سطح دستگاههای اجرایی استان می بایست در راستای وظایف خود عمل کنند و جلب رضایت مردم و پرسنل را مدنظر داشته باشند.
پرویزی در خاتمه افزود:حراست ها در سطح فرمانداری های استان می توانند به عنوان بهترین مشاور فرمانداران را در اداره شهرستان ها یاری نمایند

اداره کل روابط عمومی استانداری ،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی