باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

مادامیکه نام امام راحل و انقلاب زنده است، نام هاشمی هم زنده است




حجت الاسلام قدرت الله علیخانی در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور هزاران نفر از علاقه مندان به آن مرحوم و اقشار مختلف مردم و مسئولان استان قزوین در حسینیه یادگار امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی گره خورده و هرگز این پیوند گسستنی نیست.
وی اظهارکرد: آیت الله هاشمی در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی سختی های فراوانی متحمل شد و پس از انقلاب اسلامی نیز در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری همواره نقش بی بدیل و موثری داشت و خدمات ارزنده ای برای کشور و انقلاب ارایه کرد.
حجت الاسلام علیخانی خاطرنشان کرد: مردم نیز خادمان خود و انقلاب را بخوبی شناخته و قدردان آنها هستند، چرا که پس از رحلت جانگداز وی در آیین تشییح پیکر آیت الله هاشمی و برگزاری مجالس ترحیم و یادبود حضوری کم نظیر داشتند.
وی با اشاره به حضور پرشور و چند میلیونی مردم در آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پس از ارتحال امام (ره) شاهد چنین تشییع تاریخی باشکوهی نبودیم و تنها به شناخت مردم از شخصیت استثنایی آن مرحوم برمی گردد.
حجت الاسلام علیخانی اضافه کرد: باید از حجت الاسلام سید حسن خمینی نیز قدردانی کنیم که اجازه داد تا پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و داخل ضریح مطهر امام خمینی (ره) به خاک سپرده شود.
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه از آیت الله هاشمی به عنوان شخصیتی مظلوم یاد کرد و گفت: دل انسان به درد می آید که ایشان از سوی عده ای به ناحق مورد حمله و هجمه قرار گرفته بود.
حجت الاسلام علیخانی افزود: عده ای بی انصاف می گفتند که آقای هاشمی در کاخ زندگی می کند، در حالیکه ایشان خانه ای از خود نداشت و در منزل ساده ای زندگی می کردند که به دستور امام راحل توسط بنیاد مستضعفان به ایشان واگذار شده بود و سند ان هم متعلق به ایشان نبود.
وی اضافه کرد: با تصمیم خانواده مرحوم آیت الله هاشمی، منزل ایشان به موزه تبدیل می شود تا همه بتوانند از نزدیک محل زندگی این شخصیت بزرگوار و مظلوم را ببینند.
حجت الاسلام علیخانی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند که آیت الله هاشمی بخش زیادی از اموال خود را صرف انقلاب کردند، افزود: ارتحال این یار دیرین امام (ره) و رهبری، عزتمندانه و توام با افتخار بود و شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و علما تعابیر بلندی در پیام های تسلیت داشتند و سران کشورهای مختلف نیز پیام های تسلیت جداگانه ای ارسال کردند.
گفتنی است مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با دعوت حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله علی محمد تاکندی نماینده سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام سید ناصر قوامی تشکیل شده بود.
 گزارش ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

سلام دیگر ریس مجمج وجود ندارد که مشاور داشته باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی