باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

۶۶ درصد پرونده های ارجاعی به کلانتری بوئین زهرا مصالحه شد



























بوئین زهرا- فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از مصالحه ۶۶ درصدی پرونده های ارجاعی به کارشناسان مشاوره و مددکاری کلانتری ها طی ۱۰ ماهه سال جاری خبرداد.

سرهنگ حسین علیان نژادی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک هزار  نفر به دایره مددکاری کلانتری ۱۱ پاسداران در سطح شهرستان مراجعه کرده اند که از این تعداد با تلاش مددکار کلانتری منجر به مصالحه ۶۶ درصدی پرونده ها شده است.

وی افزود: بیشتر پرونده های مصالحه شده در دایره مشاوره و مددکاری کلانتری شهرستان شامل اختلافات زناشویی، اجتماعی، حقوقی و نزاع و درگیری بوده که با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاران کلانتری ها با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی منجر به مصالحه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان در تشریح عملکرد دایره مددکاری کلانتری نیز گفت: واحدهای مشاوره کلانتری به طور روزانه پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی و آسیب های اجتماعی هستند و شهروندان می توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحد مراجعه و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

سرهنگ علیان نژادی تصریح کرد: عملکرد پلیس مشاور، بیانگر نگرش جامعه محوری نیروی پلیس است که نتیجه کار آنها به تامین امنیت درجامعه منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح مشاوره فعال از دیگر اقداماتی است که به همت کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاران اجتماعی پلیس در جامعه هدف اجرا که در طی ده ماهه امسال، ۹۰ جلسه آموزشی در سطح مدارس و مساجد، ادارات که از این تعداد ۶۰ جلسه آموزشی در مدارس و در مقاطع مختلف تحصیلی توسط مشاوران و مددکاران و روسای کلانتریها برگزار شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: در اجرای این طرح تعداد دو هزار و ۲۶۲ نفر در جلسات مهارتهای زندگی شرکت و از این آموزشها بهره مند شدند.

مهر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی