باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



رئیس پلیس راه استان قزوین:

جاده های استان قزوین کولاک است





























 رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان عبور در اکثر مسیرها بویژه محور قزوین به رشت و قزوین به زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ نصرالله بیگلری دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بارش برف و کولاک شدید در برخی محورهای مواصلاتی استان موجب یخبندگی جاده ها شده و تردد در برخی مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: بارش برف و کولاک در مسیر آزاد راه قزوین به رشت در محور کوهین و آزادراه قزوین به زنجان در محور کهک بشدت ادامه دارد و به دلیل یخ زدن سطح جاده ها عبور و مرور وسایل نقلیه در این مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: همچنین برای جلوگیری ازهرگونه حادثه از تردد انواع تریلر در محور آزاد راه قزوین به رشت و قزوین به زنجان جلوگیری می شود و رانندگان می توانند از جاده قدیم تردد کنند.

رانندگان سواری از تردد خودداری کنند

سرهنگ بیگلری بیان کرد: به دلیل شدت کولاک از رانندگان خودروهای شخصی سواری و سبک درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

وی اظهارداشت: در صورت لزوم و اجبار به سفر در این شرایط جوی از رانندگان تقاضا می شود ضمن همراه داشتن لباس گرم و زنجیر چرخ با رعایت فاصله از خودروی جلویی با احتیاط کامل تردد کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی